موضوعات داغ

مراسم قرعه کشی چهارمین مرحله پیش فروش ایران خودرو انجام شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

صبح امروز مراسم قرعه کشی چهارمین مرحله پیش فروش ایران خودرو در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد و برندگان این دور از پیش فروش ایران خودرو نیز مشخص شدند. این مراسم با حضور نمایندگان سازمان‌های ناظر برگزار شد و تعدادی از مشتریان نیز به عنوان افراد لیست ذخیره انتخاب شدند تا در صورت انصراف افراد لیست اصلی، جایگزین آن‌ها شوند.

پس از تایید فرآیند و نتایج قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر بر قرعه کشی مشخصات برندگان قرعه کشی در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت و علاوه برآن به وسیله پیامک به نفرات برگزیده اطلاع رسانی خواهد شد.

تمامی افرادی که در این طرح انتخاب شدند، پنج روز مهلت دارند تا وجه کامل خودرو را به حساب شرکت ایران خودرو واریز نمایند. در صورتی که وجه واریز نشود، افراد لیست ذخیره جایگزین افراد در لیست اصلی خواهند شد.

چهارمین طرح پیش فروش فوق العاده ایران خودرو هفته گذشته برگزار شد و در طی آن سه محصول رانا پلاس، سورن پلاس و وانت آریسان به متقاضیان ارائه شدند. ظرفیت شرایط پیش فروش ایران خودرو 8550 دستگاه بوده است. مرحله پنجم نیز بزودی اجرایی خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد