موضوعات داغ

با لوکس ترین خودروی ون جهان آشنا شوید + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

وقتی اسم لوکس ترین خودروی جهان به میان می آید، خیلی ها محصولات رولزرویس و خیلی های دیگر هم سری محصولات S کلاس کمپانی خودروسازی مرسدس بنز را به عنوان لوکس ترین خودروهای جهان می شناسند که البته حق هم دارند و در حال حاضر لوکس ترین خودروهای جهان را تولید می کنند.

به صورت شرکتی و کاملا استاندارد، دو شرکت خودروسازی رولزرویس و مرسدس بنز پرچم دار تولید خودروهای لوکس در جهان هستند و هرکسی به دنبال یک خودروی لوکس و قابل اطمینان باشد، اولویت خود را بر روی این دو برند خواهد گذاشت که در این صورت جواب آن را هم خواهند گرفت و می توانند از امکانات منحصربه فرد آنان نهایت استفاده را ببرند.

با این حال جالب است بدانید که لوکس ترین ماشین های جهان را نه شرکت های خودروساز مرسدس بنز و رولزرویس تولید می کنند و نه خودروهای شاسی بلند بزرگ و سدان های طویل و جادار هستند که در حال حاضر به عنوان لوکس ترین خودروهای جهان می شناسیم، بلکه خودروی ون شرکت مرسدس بنز خواهد بود که توسط شرکت Alain Class مستقر در شهر دبی ارتقا یافته و با قیمت 400 هزار دلاری به مشتریان سراسر جهان عرضه می شود.

همانطور که گفتیم، این خودرو کاملا سفارشی سازی شده و خودروی ون اسپرینتر معمولی مرسدس بنز را به یک خانه لوکس متحرک تبدیل می کند و می توانید امکانات شگفت انگیزی داخل آن داشته باشید که نیازهای کاربران را به راحتی برآورده می کند و حس سواری با یک خودروی لوکس را کاملا به شما منتقل خواهد کرد.

حال امروز در خودروبانک، به تماشای ویدیویی خواهیم نشست که این خودروی ون منحصربه فرد را مورد بررسی قرار داده و تمامی امکانات آن را به ما معرفی خواهد کرد که می توانید با زیرنویس فارسی در پایین همین مقاله تماشا کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد