موضوعات داغ

خالکوبی مدیر تیم فرمول یک رنو توسط دنیل ریکیاردو

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

دیروز در جریان مسابقه فرمول یک آلمان، گرندپری ایفل بالاخره دنیل ریکیاردو موفق به کسب اولین سکو خود در تیم رنو شد و اکنون زمان تصمیم گیری برای طرح خالکوبی مدیر تیم رنو است😂.

دنیل توانست در مسابقه ایفل به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کند. از مسابقه مالزی ۲۰۱۱ این اولین سکو تیم رنو است و همچنین اولین سکو دنیل در تیم رنو. در گذشته دنیل و مدیر تیم فرمول یک رنو، سیریل ابیتبول توافق کرده بودند که در صورت کسب سکو توسط دنیل، ابیتبول به انتخاب او بر روی خود خالکوبی انجام دهد و اکنون زمان آن رسیده که مدیر به قول خود عمل کند.

دنیل در مصاحبه خود پس از کسب سکو در آلمان گفت:

این اولین سکو من از موناکو ۲۰۱۸ تا الآن است، صادقانه بگویم، احساسی شبیه کسب اولین سکو خود را مجددا تجربه کردم. از آخرین سکو من بیشتر از دو سال گذشته است و تجربه مجدد این احساس بسیار لذت بخش است. کل تیم منتظر چنین روزی بود پس همه از این موفقیت خوشحالیم.

دنیل در رابطه با داستان خالکوبی ابیتبول گفت که بله، این داستان واقعی است و اتفاق هم خواهد افتاد.

ابیتبول هیچ راه فراری ندارد، باید کمی فکر کنم تا طرح مورد نظرم را پیدا کنم. قطعا انتخاب طرح به عهده من است اما انتخاب جای این خالکوبی را به خود سیریل واگذار میکنم، طرح مد نظرم احتمالا نشانه هایی از آلمان داشته باشد، به هر حال این موفقیت در آلمان به دست آمده و باید خاطره آن ماندگار شود.

کسب سکو دنیل مصادف شد با حظور مدیر کل شرکت رنو در گاراژ ایم تیم، یک زمان بندی عالی از لوکا دی میو مدیر کل شرکت رنو. ابیتبول در این باره گفت:

بله زمان بندی عالی بود اما فکر میکنم پیشرفت تیم رنو از چند مسابقه قبل مشهود بوده است اما اینکه امروز در حضور مدیر کل به این موفقیت رسیدیم جای خوشحالی دارد. در چند مسابقه گذشته ثابت کردیم که از خودرو درک مناسب تری پیدا کردیم و تنظیمات خیلی بهتر نتیجه میدهند. صادقانه بگویم، امروز کمی ترس داشتیم چون برای اولین بار بود که با تغییرات جدید به پیستی با این قدرت دانفورس وارد شده بودیم اما ثابت کردیم که توانایی رقابت در هر سطحی را داریم.

شروع مجدد مسابقه بدون والتری بوتاس شانس کسب سکو را برای ما فراهم کرد، این یک واقعیت است که ما سومین خودرو سریع پیست نیستیم اما تیمی هستیم که در صورت به وجود آمدن فرصت کسب سکو از آن نخواهیم گذشت و توانایی دفاع از رده خود را خواهیم داشت.

در شش مسابقه گذشته فرمول یک دنیل موفق شده تا در جمع پنج خودرو برتر قرار بگیرد. به اعتقاد ابیتبول پیوند محکمی بین دنیل و خودرو ایجاد شده است.

دنیل توانسته با خودرو ارتباط بهتری پیدا کند و مهندس مسابقه او نیز به بهترین شکل وظایف خود را انجام می دهد. سطح اطمینان دنیل به خودرو بالاتر رفته و همین مورد باعث میشود تا عملکرد بهتری را از او شاهد باشیم. قابل پیش بینی بودن خودرو بسیار بهتر از گذشته شده است و تمام این موارد باعث ایجاد پیوند محکمتری بین راننده و خودرو شده است، در چنین شرایطی است که راننده نهایت توان خودرو و خود را استخراج خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد