موضوعات داغ

تست خودرو فرمول یک رنو توسط فرناندو آلونسو

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

بنابر اخبار منتشر شده، فرناندو آلونسو روز سه شنبه در پیست بارسلونا پشت فرمان خودرو فرمول یک رنو قرار خواهد گرفت.

انتظار می رود قهرمان سابق جهان خودرو رنو را برای اهداف تبلیغاتی و فیلم برداری رانندگی کند آنهم با یک محدودیت رانندگی ۱۰۰کیلومتری.

مدیران رنو هنوز این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده اند. پس از مسابقه دیروز در پیست نوربرگرینگ از سیریل ابیتبول در این باره سوال شد و او گفت که نه آنرا تأیید میکند و نه تکذیب.

از سوی دیگر مدیر پیست بارسلونا به سایت Motorsort گفته است که در روز سه شنبه داخل پیست فعالیت داریم اما مشتری ما محرمانه است.

شاید تیم رنو تصمیم بگیرد تا یک خودرو قدیمی تر از ۲۰۱۸ را به پیست ببرد که هیچ محدودیتی از نظر مسافت پیمایش شده نداشته باشند، استراتژی که در گذشته توسط آلفاتائوری در پیست ایمولا استفاده شده است. جالب است که رنو چنین خودرو آماده ایی نیز دارد. همان خودرویی که قبل از شروع فصل توسط دنیل ریکیاردو و استبان اوکون در یک تست دو روزه در اتریش مورد استفاده قرار گرفت.

اگرچه مدیران رنو هیچ یک از این اخبار را تأیید نمی کنند اما مدیر رنو مشخصا گفته است که فرناندو فعالیت تیم را از نزدیک دنبال می کند و در آخر هفته نوربرگرینگ پیام هایی ارسال کرده است که نشان از تعهد بالای این راننده به تیم رنو دارد.

در هفته های اخیر آلونسو با حضورش در کارخانه رنو در Enstone و کار مهندسان این تیم به روند پیوست خود به تیم رنو سرعت بیشتری بخشیده است. در فصل آینده قرار است فرناندو جایگزین دنیل ریکیاردو بشود. ابیتبول در این باره گفت:

قبل و بعد از مسابقه پیام هایی از سمت فرناندو دریافت میکنم که نشان از تعهد و علاقه این راننده به تیم رنو است. در ابتدا صحبت بر این بود که در سال ۲۰۲۰ فرناندو به تیم رنو بیاید اما هرچه فصل جلو رفت و پیشرفت رنو محسوس تر شد، علاقه ناندو نیز بیشتر شد و صحبت از ۲۰۲۱ پیش آمد. به نظر من فرناندو مثل یک کوسه است و بوی خون را از کیلومتر ها دورتر متوجه میشود. مطمئن باشید با یک کوسه به شدت گرسنه روبرو خواهید شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد