موضوعات داغ

شرایط پیش فروش ایران خودرو در طرح یکساله اعلام شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ایران خودرو در مهرماه 1399، دو شرایط فروش فوق العاده و فروش یکساله را به طور همزمان اجرایی کرد. در شرایط فروش ایران خودرو ( طرح یکساله ) که همزمان با شرایط فروش فوق‌ العاده ایران خودرو برقرار می‌شود، مشتریان می‌توانند یکی از هشت محصول ارائه شده را پیش خرید کنند.

در شرایط پیش فروش یکساله ایران خودرو، هشت محصول پژو پارس TU5، پژو پارس سال بنزینی، پژو 206 تیپ 2، سمند LX، پژو 207 دنده‌ای، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس حضور دارند. تیر و مرداد 1400 نیز به عنوان موعد تحویل خودروها اعلام شده است.

تا سه روز پس از ثبت نام متقاضیان در شرایط پیش فروش ایران خودرو، مراسم قرعه کشی انجام خواهد شد و برندگان این طرح مشخص می‌شوند. از آن تاریخ افراد انتخاب شده به مدت پنج روز فرصت دارند تا پیش پرداخت لازم برای شرکت در شرایط پیش فروش ایران خودرو را واریز نمایند.

همانند دیگر طرح‌های پیش فروش فوق العاده ایران خودرو، در این طرح نیز محدودیت‌هایی برای ثبت نام کنندگان در نظر گرفته شده است. این محدودیت‌ها عبارتند از: اختصاص فقط یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا، شماره حساب و شماره تماس متعلق به شخص متقاضی و ابطال گارانتی خودرو در صورت عدم مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو. همچنین افرادی که در پیش فروش فوق‌العاده قبلی شرکت کرده‌اند اما برنده نشده‌اند، می‌توانند از این شرایط بهره ببرند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد