موضوعات داغ

فرناندو آلونسو هیجان زده و امیدوار از تست خودرو فرمول یک رنو

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

در راستای برنامه بازگشت فرناندو آلونسو به فرمول یک در روز سه شنبه فرناندو پشت فرمان خودرو فرمول یک ۲۰۲۰ رنو نشست. براساس گفته های رنو قهرمان دو دوره جهان از چشم انداز ۲۰۲۱ رنو و فرم فعلی این تیم هیجان زده است، فرناندو مطمئن است که در سال آینده رنو یکی از تیم های پیشتاز خواهد بود.

پس از ۱۱ سال بالاخره تیم فرانسوی توانست در هفته گذشته و در جریان مسابقه آلمان توسط دنیل ریکیاردو به یک سکو سومی دست پیدا کند، تا این لحظه این بهترین نتیجه رنو در فصل ۲۰۲۰ رقابت های فرمول یک است. یک موفقیت عالی در یک زمان مناسب. اینبار قرار است فرناندو در سال ۲۰۲۱ پس از ۱۰ سال دوری به تیم رنو بازگردد. لازم به ذکر است که فرناندو ۱۰ سال پیش در همین تیم رنو توانسته بود دو بار به مقام قهرمانی جهان دست پیدا کند.

امضاء قرارداد رنو باعث تعجب همگان شد چرا که راننده اسپانیایی در گذشته اعلام کرده بود هدف او برای بازگشت به رقابت های فرمول یک برای سال ۲۰۲۲ و قوانین جدید خودرو ها است اما حال با قوانین جدید ناندو را در فرمول یک خواهیم دید. سیریل ابیتبول، مدیر تیم رنو در اینباره گفت:

فرناندو در ابتدا برای سال ۲۰۲۱ انتظار موفقیتی برای ما نداشت اما هرچه فصل پیش رفت و خودرو روز به روز پیشرفت کرد اعتماد فرناندو به تیم بیشتر شد و فکر میکنم اکنون و پس از تست خودرو از عملکرد آن هیجان زده است. اما ما هنوز در تلاش هستیم تا خواسته های ناندو رو برای سال ۲۰۲۱یا ۲۰۲۲ برآورده کنیم.

آخرین حظور فرناندو به فرمول یک به سال ۲۰۱۸ و تیم مکلارن باز میگردد، زمانیکه مکلارن تازه به موتور رنو روی آورده بود اما موفق به کسب نتایج مطلوبی نمی شدند. حال بازگشت فرناندو به فرول یک هیجان جدیدی به این ورزش وارد کرده است و خود فرناندو نیز اعلام کرده است که از عملکرد خودرو رنو هیجان زده است و از نزدیک پیگیر پیشرفت این تیم بوده است.

قهرمان سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ فرمول یک در ادامه افزود:

من تک به تک مسابقات را تماشا میکنم، تمامی آخر هفته ها را همراه تیم هستم حتی از راه دور، کسب سکو بسیار به موقع بود و تیم لیاقت آنرا داشت. برای تمام اعضاء تیم خوشحالم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد