موضوعات داغ

با امکانات شگفت انگیز هیوندای آزرا 2020 آشنا شوید + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

آبان ماه سال گذشته خودروی هیوندای آزرا نه به عنوان یک خودروی نسل جدید، بلکه به عنوان یک فیس لیفت با تغییراتی اساسی رونمایی شد، درحالی که هیوندای به راحتی می توانست با ایجاد تغییراتی در پلتفرم خودرو، آن را به عنوان نسل جدید هیوندای آزرا معرفی کند.

در زمان معرفی، جزییات این خودروی خارق العاده هیوندای را مورد بررسی قرار دادیم، حال اکنون با عرضه جهانی این خودرو نگاهی دقیق تر به ویژگی های آن در قالب ویدیو و با زیرنویس فارسی خواهیم داشت که می تواند هرکسی را شیفته خود کند. زیبایی، تکنولوژی و نوآوری های جدید صنعت خودروسازی که همگی آنان در خودروی هیوندای آزرا 2020 کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا تجربه ای لذت بخش را برای کاربران خود فراهم کنند.

پیش از تماشای ویدیو، بد نیست بدانید هیوندای گرنجور در سال 1986 میلادی به عنوان یک مدل پرچم دار معرفی شد، اما زمانی که خودروی سدان سایز بزرگ Dynasty از راه رسید، هیوندای گرنجور موقعیت خود را در بازار از دست داد و دیگر نتوانست مثل قبل ظاهر شود.

با این حال هیوندای از این برند ناامید نشد و با استمرار ورزیدن به تولید آن، در سال 2016 میلادی ششمین نسل آن را معرفی کرد و در اختیار مشتریانش قرار داد، حال پس از گذشت 3 سال هیوندای درک می کند که مشتریانش به یک چیز کاملا جدید احتیاج دارند و به همین دلیل تصمیم گرفت تا خودروی نسل ششم هیوندای گرنجور را با تحولی بزرگ همراه کرده و یک نسخه فیس لیفت با تغییراتی اساسی آماده کند.

درست همانند خودروی نسل جدید هیوندای سوناتا که از یک خودروی سدان چهار درب به یک خودروی سدان کوپه چهار درب تبدیل شد و طراحی جدید آن باعث شد تا بیشتر از یک سدان خانوادگی، آن را یک خودروی سدان اسپرت با چهره ای کاملا متفاوت نسبت به مدل های قبل آن بدانیم. حال این برنامه هیوندای بر روی دیگر خودروی سدان این شرکت هم اجرا شده است و اکنون می توانیم شاهد تغییرات گسترده بر روی ظاهر اتومبیل و شکل گیری یک فرم جدید برای آن باشیم.

درست همانند هیوندای سوناتا نسل جدید، آزرا گرنجور یک خودروی سدان اسپرت، اما لوکس به نظر می رسد و درحالی که شرکت خودروسازی هیوندای آن را یک فیس لیفت می داند، ولی در ظاهر و امکانات خود پیشرفت های بسیار چشمگیری تجربه کرده تا کمتر از یک خودروی نسل جدید و پیشرفته نباشد. حال در ادامه می توانید بررسی ویدیویی آزرا گرنجور و ویژگی های منحصربه فرد آن را با زیرنویس فارسی در خودروبانک شاهد باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد