موضوعات داغ

آیا مکس ورشتپن از ورود شوماخر جوان به فرمول یک احساس خطر کرده است؟

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

مکس ورشتپن معتقد است که باید میک شوماخر را بر اساس شخصیت خود او بشناسیم حتی وقتی که فرزند مایکل شوماخر بزرگ باشد.

در هفته گذشته انتظار می رفت که فرزند شوماخر بزرگ را در تمرین اول مسابقه ایفل آلمان پشت فرمان خودرو آلفارومئو ببینیم، اما بدی آب و هوا باعث لغو تمرینات یک و دو این مسابقه شد.

با این وجود میک شوماخر در این مسابقه حضور پر رنگی داشت و با رسیدن لوئیس همیلتون به رکورد ۹۱ پیروزی مایکل شوماخر، یکی از کلاه های ایمنی پدر را به لوئیس هدیه داد.

شوماخر جوان هنوز پا میدان رقابت های فرمول یک نگذاشته مورد مقایسه با پدر خود قرار گرفته است، مسئله ایی که مکس با آن مخالف است و معتقد است باید او را بر اساس یک شخصیت مستقل قضاوت کرد.

از مکس سوال کردیم که‌ آیا به نظر او میک شوماخر میتواند ستاره جدید فرمول یک باشد، ورشتپن پاسخ داد:

گفتن این مسئله کار سختی است اما میک در فرمول دو عملکرد خیلی خوبی داشته است. وقتی او به فرمول یک بیاید همه چیز از صفر شروع خواهد شد. فرمول یک داستان دیگری است، البته او استعداد دارد به نظر من از سمت پدرش( با خنده...) فراری نیز به دقت مراقب میک است برای همین باید صبر کنیم و ببینیم چه رخ خواهد داد.

مقایسه رانندگان فرمول یک با شوماخر بزرگ کار بسیار سختی است. او راننده خیلی بزرگی بوده است برای همین نباید توقع را از میک بالا برد و لزوما با پدرش مقایسه کرد.

در نهایت او پسر شوماخر است و در عین حال میک شوماخر نیز هست، باید اجازه بدهیم شخصیت خودش را داشته باشد. البته همانطور که گفتم او استعداد بالایی دارد و توانایی او در سبقت گیری عالی است.

البته پدر مکس، جوس ورشتپن نیز در گذشته راننده فرمول یک بوده است اما مکس در عین حال که از تاثیر پدرش در حرفه خود صحبت میکند خود را دارای شخصیت جداگانه ایی نسبت به او میداند. مکس افزود:

من چیز های زیادی از پدرم یاد گرفتم اما من راننده مستقلی هستم. او بسیار به من کمک کرده است و از همان ابتدا از من حمایت کرده است. هنگامی که من کوچک بودم ، او در ماشینهای کارتینگ روی موتورهای من کار می کرد ، او مکانیک من بود و ما با هم به ایتالیا می رفتیم. از او برای همه چیز تشکر می کنم.

ورشتپن در حال حاضر با ۸۳ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رده سوم جدول قهرمانی رانندگان فصل ۲۰۲۰ فرمول یک قرار دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد