موضوعات داغ

ساعت هوشمند ام وی ام X55، تکنولوژی متفاوتی که در خودروهای روز دنیا نخواهید دید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

در دنیایی که تکنولوژی حرف اول را در زندگی مردم می زند، مقاومت در تغییر و بکارگیری آن می تواند منجر به شکست و عقب افتادن از سایرین شود و این موضوع در رقابت کمپانی های بزرگ بیشتر از همه به چشم می آید.

کمپانی های بزرگ تکنولوژی دائما در حال رقابت با یکدیگر و معرفی فناوری های جدید هستند تا سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهند و شرکت های بزرگ خودروسازی هم با بهره مندی از تکنولوژی های جدید معرفی شده در جهان، تلاش می کنند تا خودروهای هوشمند و پیشرفته ای به کاربران خود ارائه دهند.

شرکت خودروسازی چری و شریک راهبردی آن در بازار کشور یعنی مدیران خودرو را می توان از جمله خودروسازانی دانست که استراتژی خود را بر روی عرضه محصولاتی با تکنولوژی و امکانات بالا و ارزشمند قرار داده اند و در آخرین محصول عرضه شده توسط مدیران خودرو، می توان شاهد فناوری منحصربه فردی بود که همین حالا در بسیاری از خودروهای بروز دنیا دیده نمی شود!.

ساعت هوشمند ام وی ام X55

تصور کنید با ساعتی که در دست دارید، بتوانید ماشینتان را کنترل کنید. در واقع با عرضه شاسی بلند X55 مدیران خودرو به بازار، کنترل برخی از ویژگی های خودرو با استفاده از ساعت روی دستتان دیگر در حد یک تصور نیست و تبدیل به واقعیت شده است و مدیران خودرو با ساعت هوشمندی که به همراه خودروی ام وی ام X55 به شما هدیه خواهد داد، می توانید ماشینتان را از راه دور کنترل کنید!.

استارت زدن خودرو از روی ساعت و روشن نمودن خودرو، باز کردن درب صندوق عقب و همچنین بالا و پایین کردن شیشه ها از راه دور، کارهایی هستند که می توان با ساعت ام وی ام X55 انجام داد که همین حالا چنین چیزی بر روی بسیاری از خودروهای بروز دنیا دیده نمی شود.

علاوه بر این، ویژگی های ساعت هوشمند ام وی ام X55 تنها در موارد ذکر شده خلاصه نمی شود و همچون ساعت های هوشمند موجود در بازار، می توان از طریق این ساعت تماس های ورودی یا پیام های رسیده در تلفن همراهتان را مشاهده کرد، سوابق پزشکی و سلامتی را مورد بررسی قرار دهید و یا حتی بر روی ضربان قلب خود نظارت داشته باشید.

ام وی ام X55

خرید ام وی ام X55

برای خرید این خودرو می‌توانید به شماره 09915010148 از طریق واتسپ پیام دهید، و نمایندگی رضایی روشن تهران با شما جهت مشاوره تماس خواهد گرفت. در صورت تمایل می‌توانید از طریق همین شماره با کارشناسان فروش این نمایندگی نیز تماس بگیرید. در صورت خرید از این نمایندگی در تهران، یک سال کارواش رایگان به خریدار هدیه داده می شود.

همچنین می توانید در وبسایت رضایی روشن تمامی اطلاعات محصولات مدیران خودرو را مشاهده و از آخرین شرایط فروش آگاه شوید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد