موضوعات داغ

بازگشت مرسدس میباخ با شاسی بلند GLS600 به قیمت 161 هزار دلار

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

میباخ یکی از برندهای لوکس آلمانی است که مدت‌ها است به عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه دایملر فعالیت می‌کند و به ارائه نسخه‌های فوق لوکس از محصولات مرسدس بنز شهرت دارد. جدیدترین محصول زیرمجموعه مرسدس میباخ، شاسی بلند ترکیبی مرسدس میباخ GLS600 است که با قیمت دقیق 161،550 دلار در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

ارائه قیمت 161 هزار دلاری برای مرسدس میباخ GLS600، این خودرو را به ارزان‌‌ترین محصول میباخ در حال حاضر تبدیل می‌کند، چرا که این خودرو ارزان‌تر از دیگر خودروهای میباخ یعنی میباخ S560 و S650 خواهد بود. آستون مارتین DBX و بنتلی بنتایگا از رقبای اصلی میباخ GLS600 به شمار می‌روند.

میباخ GLS600

زیر کاپوت میباخ GLS600، پیشرانه قدرتمند توئین توربو چهارلیتری V8 قرار خواهد گرفت و بری سیستم انتقال قدرت آن نیز از گیربکس 9 سرعته اتوماتیک استفاده می‌شود. این پیشرانه حدود 550 اسب‌بخار قدرت آزاد می‌کند و با یک سیستم هیبریدی خفیف 48 ولتی به قدرت 21 اسب‌بخار حمایت می‌شود. انتظار می‌رود شتاب صفر تا صد میباخ GLS600 حدود 4.8 ثانیه باشد.

میباخ GLS600 برخلاف نمونه اصلی مرسدس بنز، با چیدمان دو ردیف صندلی به بازار عرضه می‌شود و مشتری می‌تواند با پرداخت هزینه بیشتر، صندلی‌های جمع شونده ردیف سوم را در میباخ خود داشته باشد. جلوپنجره مشبک کرومی و تریم دو رنگ بدنه مشخصه‌های اصلی این میباخ خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد