موضوعات داغ

با هایپرکار چهار سرنشین کونیگزگ جمرا بیشتر آشنا شوید + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

اگر امسال نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس برگزار می شد، کمپانی خودروسازی کونیگزگ یک سورپرایز بزرگ برای آن داشت و می توانست با محصول منحصربه فرد چهار سرنشین خود همچون یک ستاره در نمایشگاه بدرخشد و خیلی ها را انگشت به دهان بگذارد!.

رویای محال اما شدنی

همگی ما عادت به معرفی هایپرکارهای پرسرعت و پرقدرت از سوی این شرکت سوئدی داریم و معرفی یک خودروی چهارسرنشین هایپرکار، آن هم با موتور بنزینی سه سیلندر 2 لیتری می توانست برای خیلی ها غیرقابل باور باشد که شرکت کونیگزگ آن را عملی کرد. حال امروز در خودروبانک و در قالب یک ویدیو، نگاهی دقیق تر به ویژگی های منحصربه فرد این اتومبیل خواهیم داشت که می توانید با زیرنویس فارسی در انتهای همین مقاله شاهد آن باشید.

محصول جدید این خودروساز سوئدی جمرا (Gemera) نام دارد و قطعا در تاریخ کونیگزگ نام آن ماندگار خواهد شد. جالب اینجاست که این خودرو طرح نهایی بوده و شرکت مذکور برای تولید و عرضه آن به مشتریان برنامه تولید محدود 350 دستگاهی پیش بینی کرده است، ولی هنوز صحبتی از قیمت و یا تاریخ دقیق عرضه آن به مشتریان نشده است.

نکته خاص کونیگزگ خاص

چیزی که این خودروی چهار سرنشین کونیگزگ را تاریخ ساز کرده است، پیشرانه سه سیلندر 2 لیتری توربو دوقلوی آن خواهد بود که به تنهایی می تواند خروجی قدرت 600 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتن متری داشته باشد که حدود 3 برابر خروجی قدرت بیشتری نسبت به قوی ترین پیشرانه 3 سیلندر موجود در جهان دارد.

این تمام ماجرا نیست، زیرا این موتور بنزینی سه سیلندر 2 لیتری توسط سه موتور الکتریکی قدرتمند حمایت خواهد شد که می تواند خروجی قدرت 1700 اسب بخاری و گشتاور سرسام آور 3500 نیوتن متری در اختیار کاربران خود قرار دهد.

به عبارتی دقیق تر، پیشرانه درون سوز اتومبیل با حمایت یک موتور الکتریکی بر روی میل لنگ خود و همچنین دو موتور الکتریکی بر روی محور جلو و محور عقب، می تواند این خروجی قدرت بسیار بالا را داشته باشد. حال در ادامه می توانید نگاهی دقیق تر به ویژگی های منحصربه فرد کونیگزگ جمرا داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد