موضوعات داغ

بوگاتی برای سلطه دوباره بر هایپرکارها به سیم آخر زد! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

این روزها شایعات زیادی در رابطه با سرنوشت بوگاتی وجود دارد و سوالاتی از این دست که آیا فولکس واگن شرکت بوگاتی را می فروشد؟ آیا این شرکت توسعه محصولات جدید را متوقف کرده و یا بسیاری از سوالات دیگر که تمامی آنان بدون پاسخ باقی مانده و هیچکدام از دو شرکت خودروسازی فولکس واگن و یا بوگاتی به این سوالات پاسخ درستی نداده اند، البته تا قبل از اینکه خودروی مرموز بوگاتی در پیست فرانسه شکار شود!.

با شکار هایپرکار جدید بوگاتی در پیست پل ریکارد فرانسه که ظاهری متفاوت نسبت به تمامی محصولات قبل این شرکت دارد، تقریبا به اکثر جواب هایمان رسیده ایم و می توان گفت که سکوت طولانی مدت بوگاتی برای معرفی یک محصول جدید، به خاطر تمرکز آنان برای توسعه و راه اندازی محصولی کاملا جدید و متفاوت بوده است.

هایپرکار بوگاتی

آنطور که از طراحی ظاهری این خودرو برمی آید، بوگاتی در تلاش است تا محصولی برای شکستن رکوردهای جدید سرعت راه اندازی کند. در محصول جدید بوگاتی طراحی حجیم محصولات قبلی این شرکت حذف شده و اکنون طراحی خودرو به سمت خودروهای پرسرعت مسابقه ای رفته است تا هدف بوگاتی را برای راه اندازی جدیدترین محصول خود بهتر تشریح کند، هدفی که قطعا شکستن رکوردهای جدید سرعت خواهد بود تا بار دیگر کمپانی خودروسازی بوگاتی به عنوان دارنده سریع ترین خودروهای جهان شناخته شود.

طبق سنت همیشگی بوگاتی، طراحی نعل شکل جلوپنجره خودرو همچنان حفظ شده، اما با ابعادی کوچک تر شاهد طراحی آن در قسمت جلو هستیم. در قسمت عقب فارغ از طراحی X شکل چراغ های عقب، شاهد یک طراحی کاملا آیرودینامیکی هستیم و فضای خالی ایجاد شده به چسبندگی بهتر و هدایت سریع تر جریان باد کمک خواهد کرد، به همین دلیل بر روی سقف خودرو شاهد یک ورودی بزرگ هوا هستیم که احتمالا برای خنک کردن همان موتور 8 لیتری شانزده سیلندر همیشگی بوگاتی خواهد بود.

هایپرکار بوگاتی

ظاهر مدل جدید که هنوز اسمی ندارد، همان خروجی قدرت 1578 اسب بخاری دارد که در نسخه شیرون سوپراسپرت 300+ هم بدست می آید، اما بوگاتی با کاهش وزن و طراحی آیرودینامیکی محصول جدید خود در تلاش است تا خروجی این پیشرانه عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد، مگر اینکه پس از معرفی رسمی این هایپرکار خلاف آن ثابت شود و شاهد خروجی قدرت به مراتب بیشتر نسبت به تولیدات فعلی بوگاتی باشیم.

باتوجه به پستی که صفحه بوگاتی در فیسبوک منتشر کرده است، احتمالا 28 اکتبر شاهد خبرهایی از خودروی جدید بوگاتی در رسانه ها باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد