موضوعات داغ

مدل‌های اسپرت و اسپرت S جیپ ویلیز گلادیاتور ۲۰۲۱ معرفی شدند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

طرفداران جیپ رانگلر قطعا این گلادیاتور جدید را خواهند شناخت. این گلادیاتور ویلیز ۲۰۲۱ است، که پکیج ظاهری شبه جیپ ویلیز را از جیپ رانگلر قرض گرفته است. نام ویلیز به دوران آفرود گذشته این برند اشاره دارد، زمانی که جیپ یک برند بزرگ نبود، بلکه یک جیپ ویلیز دلیر بود که تبدیل به قهرمان گمنام جنگ جهانی دوم شد.

جیم موریسون، رئیس جیپ در آمریکای شمالی گفته است:

مفتخریم که بگوییم جیپ ویلیز به عنوان راهی برای ارتباط بهتر با مشتریان به خط تولید گلادیاتور اضافه خواهد شد. گلادیاتور ویلیز یادآور خط تولید اصلی جیپ است، در حالی که ظاهر تهاجمی و قابلیت‌های بیشتری دارد.

گلادیاتور ویلیز چه ویژگی‌های خاصی دارد؟ اولا اینکه فقط برای مدل‌های اسپرت و اسپرت S عرضه می‌شود. قطعات جدید شامل گرافیک‌های ویلیز روی کاپوت و برچسب چهار چرخ محرک روی درب عقب خودرو هستند. مانند هر پکیج اسپورت خوب، شاهد استفاده از چرخ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی مشکی و یک جلوپنجره مشکی براق هستیم.

جیپ ویلیز

البته این اصلاحات همین‌جا به پایان نمی‌رسند. گلادیاتور ویلیز، به لطف لاستیک‌های ۳۲ اینچی مخصوص گل‌ولای و دیفرانسیل لغزش محدود قدرت بیشتری ارائه می‌دهد. اگرچه در این تصاویر، گلادیاتور نقره‌ای را می‌بینیم، خریداران می‌توانند رنگ موردنظر خودشان را از بین هشت رنگ انتخاب کنند. این رنگ‌ها شامل خاکستری استینگ، آبی هایدرو، مشکی، گرانیت کریستال، بیلت، قرمز، سفید و زرشکی هستند.

قیمت گلادیاتور ویلیز از ۳۵۲۶۵ دلار شروع می‌شود، که شامل هزینه تحویل ۱۵۰۰ دلاری نیست. این وانت قدرتمند برای سفارش و نمایش در نمایشگاه‌های خودرو در دسترس است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد