موضوعات داغ

تست تصادف ریماک کانسپت 2، ابرخودرو الکتریکی در بوته آزمون + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چندسالی می‌شود که خودروساز کرواتی ریماک با ابرخودرو الکتریکی خود، غوغایی را در حوزه خودروسازی به پا کرده است. ریماک کانسپت وان اولین محصول تولیدی این شرکت در سال 2014 معرفی شد و تاکنون هشت دستگاه از آن به تولید رسیده است. یکی از آن‌ها نیز به عنوان اتومبیل مارشال در مسابقات فرمول E مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ابر خودرو ریماک کانسپت وان به چهار موتور الکتریکی مجهز است، بنابراین برای هر چرخ یک موتور جداگانه تعبیه شده است. قدرت فوق‌العاده 1241 اسب‌بخار و گشتاور 1600 نیوتن‌متر ارقام خروجی این پیشرانه‌های الکتریکی هستند. هفت دستگاه از این خودروها اکنون در وضعیت خوبی قرار دارند و یکی از آن‌ها در تصادفی که ریچارد هموند هدایت خودرو را بر عهده داشت، در آتش سوزی از بین رفت. با وجود آن‌که تنها هشت دستگاه ریماک کانسپت وان ساخته شده‌اند اما استانداردهای ایمنی بالای ریماک موجب شده تا ریچارد هموند از تصادفی که با این خودرو تجربه کرد، جان سالم به در ببرد.

این شرکت مدتی بعد نسخه جدیدی از محصول خود با نام ریماک کانسپت 2 را رونمایی کرد. این خودرو پرچمدار محصولات ریماک خواهد بود و در سال 2021 وارد بازار خواهد شد. ریماک امیدوار است تا ابرخودرو جدید دو میلیون دلاری‌اش بتواند توجهات بسیاری از افراد مرفه را به خود جلب کند، به همین دلیل استانداردهای ایمنی سختگیرانه‌ای را در فرآیند توسعه محصول خود اعمال کرده است.

در این ویدیو، تست تصادف ریماک کانسپت 2 در دو سرعت 40 کیلومتر بر ساعت و 56 کیلومتر بر ساعت مشاهده می‌شوند. جالب است بدانید که تصادف در سرعت 56 کیلومتربرساعت، دوبرابر شدت بیشتری نسبت به سرعت 40 کیلومتربرساعت ایجاد می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد