موضوعات داغ

جزئیات محدودیت های جدید برای ترددهای بین شهری را بخوانید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

در پی افزایش چشمگیر مبتلایان ویروس کرونا در سراسر کشور و افزایش مرگ و میرهای ناشی از شیوع این ویروس، ستاد ملی مبارزه با کرونا با ارسال نامه ای به استانداران و روسای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای سراسر کشور، محدودیت های جدیدی را برای ترددهای بین شهری در 25 استان کشور به همراه جریمه 500 هزار تومانی وضع کرده است که در ادامه مروری بر متن این نامه خواهیم داشت.

در متن این نامه به استانداران محترم و روسای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای سراسر کشور چنین آمده است:

با احترام، پیرو دعوتنامه 124280 مورخ 11 آبان ماه 1399، چهل و دومین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا (فوق العاده) در خصوص بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات پیش رو تصمیمات به شرح زیر جهت اجرا ابلاغ می شود.

1- از ساعت 12 روز دوشنبه 12 آبان ماه 1399، خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی از/ به مراکز 25 استان ممنوع است.

2- مراکز استان های دارای ممنوعیت شامل تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان می شود.

3- اعمال ممنوعیت ها در استان های تهران و البرز از انتهای حوزه استحفاظی آن ها آغاز شده و به صورت یکپارچه، ورود پلاک غیربومی و خروج پلاک بومی ممنوع خواهد بود.

4- زمان اجرای طرح ساعت 12 روز دوشنبه 12 آبان ماه 1399 می باشد.

5- زمان پایان طرح ساعت 24 روز جمعه 16 آبان ماه 1399 می باشد.

6- پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه 500 هزار تومانی برای متخلفان براساس کد تعریف شده قبلی، اقدام خواهد کرد.

7- ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکیل جلسه با دستگاه های متولی نسبت به هماهنگی و پشتیبانی جهت اجرای محدودیت های ابلاغی اقدام نماید. در این راستا لازم است ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به انسداد معابر غیراصلی با هماهنگی پلیس راهور استان اقدام نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد