موضوعات داغ

توتو ولف: فکر نمیکنم همیلتون از فرمول یک کناره گیری کند

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

با وجود اظهار نظر همیلتون در پایان مسابقه فرمول یک ایمولا، مدیر تیم مرسدس اعتقادی بر جدایی همیلتون از رقابت های فرمول یک ندارد.

همیلتون توانست در این آخر هفته به رکورد بی بدیل ۹۳ برد در رقابت های فرمول یک دست پیدا کند، و مرسدس نیز به اولین تیم تاریخ ۷۰ساله رقابت های فرمول یک تبدیل گشت که توانسته است برای ۷سال پیاپی به مقام قهرمانی سازندگان دست پیدا کند. با این وجود هیچ یک از دو راننده این تیم برای فصل آینده قرار داری با تیم امضاء نکرده اند. از همیلتون در باره آینده شغلی او سوال کردیم، وی پاسخ داد:

من حتی نمی دانم که سال آینده در این ورزش خواهم بود یا نه، پس برای من خیلی مسئله مهمی نیست. من وتوتو یکدیگر را به خوبی می شناسیم و در بسیاری از موارد با هم مشورت می کنیم، گفتگو های زیادی با هم داشته ایم و شرایط یکدیگر را به خوبی درک می کنیم. مدت ها است که در این ورزش قرار دارم و فکر می کنم وقت آن رسیده تا کمی به خانواده و مسائل شخصی خودم رسیدگی کنم.

پس از این صحبت های لوئیس به وضوح از او در باره تمایل برای ماندن در فصل آینده رقابت های فرمول یک سوال کردیم و وی پاسخ داد:

دوست دارم که بمانم، اما چه کسی می داند، شاید آره شاید نه. احساس عالی دارم و هنوز آن حس قدرت برای پیروزی را در خود احساس می کنم، به نظرم میتوانم ماه های زیادی را مسابقه بدهم و برای تیم پیروزی کسب کنم اما یک بخش این داستان توتو است، موارد زیادی وجود دارد که باید اول بررسی شوند، اما اگر به خودم باشد دوست دارم سال آینده نیز در اینجا باشم اما هیچ تضمینی وجود ندارد. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

از سوی دیگر اما توتو ولف هیچ احساس نگرانی در این مورد ندارد. توتو معتقد است همیلتون برای سال آینده نیز با مرسدس قراردادی امضاء خواهد کرد و حتی اگر این اتفاق نیز رخ ندهد آنها راننده جایگزین خواهند داشت. مدیر مرسدس در ادامه افزود:

فکر نمیکنم که لوئیس بخواهد فرمول یک را ترک کند و امیدواریم که این اتفاق نیز رخ ندهد، در هر صورت اگر او بخواهد فرمول یک را ترک کند بازار رانندگان با شوک بزرگی روبرو خواهد شد.

من فکر میکنم در لحظاتی مثل پیروزی امروز همه خوشحالیم اما در عین حال بسیار خسته هم هستیم، هر وقت رسانه ها را چک می کنید صحبت از پیروزی های ما است و فشاری که روی تیم و راننده ها وجود دارد. این به احساس لوئیس مربوط می شود و من به آن احترام خواهم گذاشت. اما ما می خواهیم که این راه را ادامه دهیم و سفر ما هنوز به پایان نرسیده است.

به هر حال برای عقد قرارداد جدید حتی پس از پایان فصل تا شروع فصل جدید در استرالیا چند ماهی فرصت باقی است.

مدیر اتریشی تیم مرسدس که در سال ۲۰۱۲ به این تیم آمده است باور دارد که برای موفقیت باید قلب و ذهن راننده و تیم به یک نقطه مشترک برسند. توتو افزود که خود را متعهد به مرسدس می داند و به همراه آنها به افتخارات زیادی دست پیدا کرده است و قرار نیست جایی برود. توتو در ادامه افزود:

ممکن است نقش من در آینده تغییر کند و این چیزی است که لوئیس از من پرسیده است. من فکر می کنم هیچ وقت هیچ وقت هی چیزی صد درصد نیست. مانند Niki Lauda در دهه هفتاد ، می توانید یک روز صبح جمعه یا شنبه در پیست از خواب بیدار شوید و بگویید من دیگر دیگر سرگرم نمی شوم. و من فکر می کنم که می تواند برای هر کسی اتفاق بیفتد

اما ما می خواهیم این سفر را ادامه دهیم. کار ما تمام نشده است. من و لوئیس و همه تیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد