موضوعات داغ

طراح سابق بی ام و به استخدام کیا درآمد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کیا وون کیو کانگ، طراح سابق بی ام و را به عنوان معاون ارشد و مدیر گروه بخش نوآوری و خلاقیت طراحی خود، استخدام کرده است.

کانگ در طول دوران همکاری خود با بی ام و، طراحی چشمگیر محصولاتی چون بی ام وCSL مدل 2015 را بر عهده داشته است. او از ابتدای ماه نوامبر به کیا می‌پیوندد و گزارش فعالیت های خود را به مدیر مرکز طراحی خودرو یعنی کریم حبیب ارائه خواهد داد.

شایان ذکر است که کانگ در برنامه ریزی طراحی پیشرفته این شرکت کره ای، تخصص بالایی خواهد داشت و توسعه زبان طراحی این شرکت را رهبری خواهد کرد. علاوه بر این، بر طراحی داخلی و خارجی مدل های آتی این شرکت، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

کانگ در بیانیه ای اظهار داشته است که من از اینکه به تیم طراحی کیا پیوسته ام بسیار مفتخرم. این موضوع هنگامی رخ داده است که صنعت خودروسازی با چنین تغییر اساسی روبرو شده است. من معتقدم که کیا با طیف گسترده ای از محصولات الکتریکی و یک نقشه راه متفاوت برای آینده، نقش مهمی در توصیف دوره جدید طراحی خودرو خواهد داشت. من از حضور در این مسیر و همکاری با تیم طراحی کیا بسیار هیجان زده ام و سعی در تقویت خط تولید و استراتژی های طراحی، خواهم داشت. من اطمینان دارم که تجربه به دست آمده در طول دوره کارم، به طراحی محصولات کیا کمک شایانی خواهد کرد و من مشتاقانه منتظر همکاری با این تیم در جهت تولید محصولات جدید و خلاقانه هستم.

کانگ قبل از حضور در بی ام و، به عنوان مسئول طراحی داخلی خودرو در شرکت هیوندای فعالیت داشت. در سال 2005 به یک طراح ظاهر خارجی خودرو در شرکت بی ام و تبدیل شد و در سال 2017 به عنوان مدیر پروژه و طراح ارشد این بخش ارتقا یافت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد