موضوعات داغ

نسل جدید اوپل موکا برای سال 2021 به بازار عرضه می‌شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

واکسهال و اوپل از گذشته‌های دور تاکنون با یکدیگر همکاری‌های نزدیکی داشته‌اند و محصولات اوپل با برند واکسهال به بازار بریتانیا عرضه می‌شود. به تازگی واکسهال تصاویر جدیدی از کراس‌اوور جذاب موکا 2021 را در دو نسخه بنزینی و الکتریکی منتشر کرده که بزودی وارد بازار این کشور می‌شوند. لازم به ذکر است که نسل قبلی اوپل موکا در تعداد محدودی وارد کشورمان شد.

مشتریان در انگلستان اکنون می‌توانند اوپل موکا با پیشرانه درون‌سوز را با قیمت 20735 پوند و اوپل موکا با پیشرانه الکتریکی را 30840 پوند پیش خرید کنند. نسل جدید اوپل موکا براساس پلتفرم ماژولار CMP توسعه یافته و 120 کیلوگرم سبک‌تر از نسل قبلی است. به لطف بهبود بدنه، شاسی جدید و طراحی آیرودینامیک، اکنون با خودرویی چابک‌تر از همیشه روبرو هستیم و 350 لیتر صندوق عقب نیز در اختیار خریداران قرار گرفت. حتی در مدل الکتریکی نیز این ظرفیت کاملا در دسترس بوده و کاهشی در این زمینه رخ نداده است.

اوپل موکا

در قسمت داخلی اوپل موکا، از سبک جدید طراحی موسوم به Pure Panel استفاده شده که ماحصل آن استفاده از دو صفحه نمایش 10 و 12 اینچی در کابین خودرو است. سیستم سرگرمی نسل جدید اوپل موکا از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی و امکانات استاندارد اوپل موکا

مدل پایه اوپل موکا به یک موتور 1.2 لیتری بنزینی توربوشارژر با 100 اسب‌بخار قدرت و گیربکس شش سرعته دستی مجهز است. این پیشرانه با قدرت بالاتر 128 اسب‌بخار و همین گیربکس نیز در دسترس است و مشتری می‌تواند گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را نیز انتخاب کند. نسخه دیزلی اوپل موکا نیز با پیشرانه 1.5 لیتری توربودیزل و گیربکس شش سرعته دستی قابل خریداری است.

نسخه الکتریکی اوپل موکا نیز از پیشرانه الکتریکی با قدرت 134 اسب‌بخار و پکیج باتری‌ به ظرفیت 50 کیلووات ساعت بهره‌مند است. مطابق چرخه WLTP، برد اوپل موکا الکتریکی حدود 323 کیلومتر برآورد شده است.

از جمله تجهیزات استاندارد اوپل موکا می‌توان به مواردی همچون رینگ‌های آلیاژی هفده اینچی، صفحه نمایش هفت اینچی، چراغ‌های LED، ترمز اضطراری خودکار و هشدار برخورد از جلو مجهز است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد