موضوعات داغ

هشدار سباستین فتل قبل از شروع فصل ۲۰۲۱

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

برنامه ریزی برای یک تقویم ۲۳ مسابقه ای در سال ۲۰۲۱ باعث شده است تا قهرمان چهار دوره رقابت های فرمول یک در رابطه با استرس و فشار روانی که به تیم ها و کارکنان آنها وارد خواهد شد به برگزار کنندگان این مسابقات هشدار بدهد.

مدیران فرمول یک امیدوارند که در سال ۲۰۲۱ بتوانند ۲۳ مسابقه را به نمایش بگذارند، فصلی که بر اساس پیش بینی ها در ۱۴ مارس با مسابقه ای در کشور بحرین شروع شده و پس از ۲۳ مسابقه در پیست ابوظبی پایان خواهد یافت.

این فصل شاهد مسابقات جدیدی در ویتنام، عربستان سعودی و هلند خواهد بود. تعداد ۲۳ مسابقه در یک فصل به معنی برگزاری پشت سر هم مسابقات زیادی است، حتی در ابتدای فصل یک سه گانه دیگر را شاهد خواهیم بود. به اعتقاد فتل این امر برای رانندگان سخت نخواهد بود اما سایر اعضاء تیم بار اصلی این فشردگی را به دوش خواهند کشید. سباستین در ادامه افزود:

صادقانه بگویم، رانندگان وضعیت خیلی بهتری دارند و سرویس بهتری هم دریافت میکنند. اما نباید دیگر اعضاء تیم را فراموش کنیم. مهندسین، مکانیک ها و تمام کارکنان بخش تدارکات، تمام این افراد پیست به پیست تمام تیم را با خود جا به جا میکنند و همه چیز را از نو بنا میکنند تا یک مسابقه به بهترین شکل ممکن برگزار شود. فشاری که به این افراد خواهد آمد بیشتر از چیزی است که فکر می کنید.

مهندسین و مکانیک های فتل
مدیر تیم فراری، ماتیا بینوتو نیز با نظر راننده خود موافق است و اعلام کرده که برای جلوگیری از فرسایش پرسنل آنها رو به صورت چرخشی در مسابقات به کار خواهد گرفت. بینوتو افزود:

همانطور که فتل گفت با افزایش تعداد مسابقات شرایط برای مکانیک ها، مهندسین و بخش تداراکات بسیار سخت از گذشته خواهد شد به همین منظور برای فعالیت این افراد یک برنامه چرخشی منظم در نظر خواهیم گرفت تا دچار افت عملکرد پرسنل نشویم و بتوانیم کل فصل را با حداکثر توان به پیش ببریم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد