موضوعات داغ

آینده نامعلوم دنیل ریکاردو در تیم مکلارن

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

دنیل ریکاردو در حالی موفق به کسب دو سکو سومی با تیم رنو شده است که قرار است برای فصل ۲۰۲۱ مسابقات فرمول یک صندلی خود را به فرناندو آلونسو واگذار کرده و برای تصاحب صندلی کارلوس ساینز به تیم مکلارن برود.

این ها نظرات پول دی رستا، راننده سابق و مفسر کنونی فرمول یک است.

زمانیکه ریکاردو در سال ۲۰۱۸ تصمیم به جدایی از ردبول گرفت در ابتدا با هر دو تیم مکلارن و رنو وارد مذاکره شد. با وجود اینکه در سال ۲۰۱۹ مکلارن تصویری از یک تیم موفق را ارائه می داد اما دنیل تصمیم گرفت با تیم رنو وارد قرار داد شود که در آن زمان به نظر نمی آمد آنچنان آینده درخشانی داشته باشد. با تمام این موارد دنیل تصمیم گرفت در پایان فصل ۲۰۲۰ اینبار رنو را به مقصد مکلارن ترک کند. اما اینبار این رنو است که پیشرفت خوبی را از خود نشان داده است. دی رستا در ادامه افزود:

با کسب این دو سکو توسط دنیل در تیم رنو قطعا شرایط او در آینده کمی نگران کننده شده است. دنیل عالی است، بسیار آرام است. مسابقه خود را می دهد و در انتها از نتیجه لذت می برد.

اما احساس میکنم که افکار زیادی در سرش دارد، زمانیکه او با خودرو رنو بر روی سکو ایستاده است و از آن بالا ماشین فصل آینده خودش را در محوطه پارکینگ میبیند، مدیریت این افکار کار سختی است. اما او می داند که دیگر رنو را ترک کرده است و راه بازگشتی نیست اما پیشرفت رنو واقعا خوب بوده است. رنو در جدول سازندگان با یک اختلاف امتیاز برتی نسبت به مکلارن در رده سوم قرار دارد و من فکر می کنم شانس بیشتری برای نگه داشتن این رده دارند.

از سوی دیگر جانی هربرت از شبکه SKY نیز نظری مشابه دارد و گفته است:

شرم آور است که سال آینده دنیل را در رنو نخواهیم داشت، احساس میکنم که در سال آینده، رنو یکی از تیم های مدعی خواهد بود. امیدوارم مکلارن نیز وارد این رقابت شود.

جانی در ادامه افزود:

این خیلی نا امید کننده است، رنو در حال پیشرفت چشم گیری است و دنیل شانس این را داشت که از این پیشرفت سهم قابل توجهی دریافت کند. او مرد کاملی است با سبک رانندگی مخصوص به خودش. با او میخندیم، شوخی میکنیم و انرژی می گیریم. او لایق داشتن بهترین خودرو است و رنو در این راه قدم های خوبی برداشته است. امیدوارم مکلارن خودرو مورد نیاز دنیل را به او بدهد اما رنو برای فصل آینده به نظر قویتر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد