موضوعات داغ

نگاهی به تیپ‌بندی و قیمت نیسان ماکسیما برای سال جدید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نیسان ماکسیما یکی از سدان‌های متوسط شناخته شده ژاپنی است که نسل قدیمی آن توسط پارس خودرو در کشورمان مونتاژ می‌شد و هم‌اکنون محبوبیت فوق‌العاده‌ای بین خودرودوستان ایرانی دارد. هم‌اکنون چهل سال از تولید نخستین نسل نیسان ماکسیما می‌گذرد و شرکت ژاپنی نیسان برای سال آتی تیپ‌بندی متفاوتی را برای سدان خود در نظر گرفته است.

برای سال 2021، نیسان ماکسیما در تیپ پایه S‌ دیگر موجود نیست و مدل یادبود چهل سالگی این خودرو موسوم به 40th Anniversary به تیپ‌بندی ماکسیما افزوده شده است. اکنون ارزان‌ترین نسخه نیسان ماکسیما تیپ SV است که 36990 دلار قیمت دارد و نسبت به سال گذشته 340 دلار گران‌تر شده است. سپر ایمنی 360 درجه، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار خروج از خط و رادار نقطه کور بخشی از تجهیزات استاندارد این تیپ هستند. تجهیزاتی همچون کنترل کروز هوشمند نیز با پرداخت مبلغی بیشتر در دسترس خریداران خواهند بود. پیشرانه 3.5 لیتری V6 با 300 اسب‌بخار قدرت نیز توان‌بخش این تیپ خواهد بود.

نیسان ماکسیما

تیپ میانی نیسان ماکسیما اکنون SR نام دارد و نسبت به سال گذشته 500 دلار گران‌تر شده و قیمت آن به 42500 دلار رسیده است. تجهیزات این تیپ با نسخه سال قبل هیچ تفاوتی ندارد. تیپ پلاتینیوم نیز گران‌تر تیپ نیسان ماکسیما است که 42220 دلار قیمت دارد.

برای سال 2021، مشتریان می‌توانند نیسان ماکسیما را با پرداخت 2155 دلار اضافه‌تر، به تریم یادبود چهل سالگی ماکسیما مجهز کنند. روکش خارجی دو رنگ، سقف مشکی، تزئینات مشکی در ظاهر خارجی از جمله رینگ‌ها، صندلی‌های چرمی با دوخت قرمز، تریم کرومی تیره داخلی و گرمکن صندلی‌های عقب بخشی از تجهیزات این نسخه خاص هستند. لوگو 40th Anniversary Edition نیز در تمامی قسمت‌های خودرو دیده می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد