موضوعات داغ

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه آبان‌ماه اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول

ایران خودرو در ادامه شرایط فروش فوق العاده خود، پنج محصول را از سه شنبه بیستم آبان‌ماه به صورت فروش فوری با موعد تحویل 90 روزه به متقاضیان عرضه می‌کند. این طرح سه روز ادامه خواهد داشت و طی آن افراد دارای شرایط می‌توانند برای ثبت نام خودرو اقدام کنند.

در هفتمین مرحله از شرایط فروش فوری ایران خودرو طی مدت اخیر، پنج محصول پژو 405 اس ال ایکس، پژو 206 تیپ 2 ، رانا پلاس، سورن پلاس و پژو 207 دنده‌ای قابل خریداری هستند. حداکثر تا سه روز پس از اتمام ثبت نام، مراسم قرعه کشی ایران خودرو انجام خواهد شد و افراد برنده تا پنج روز فرصت دارند نسبت به واریز وجه اقدام کنند. افرادی که در طرح‌های قبلی انتخاب شده اما موفق به واریز وجه خرید خودرو نشده‌اند نیز می‌توانند در این شرایط ثبت نام کنند.

جدول شرایط فروش ایران خودرو، آبان‌ماه 1399:

خودروقیمت خودروزمان تحویل
پژو 405 SLX108،000،00090 روز
پژو 206 تیپ 2110،111،00090 روز
سورن پلاس188،500،00090 روز
پژو 207 دستی152،237،00090 روز
رانا پلاس179،516،00090 روز

همانند شرایط فروش گذشته ایران خودرو، برای استفاده از این شرایط نیز ضوابط مشخصی تعیین شده و تمامی افراد قادر به ثبت نام نخواهند بود. برای مثال افرادی که پلاک انتظامی فعال دارند قادر به ثبت نام نیستند. همچنین ثبت نام‌کنندگانی که فاقد گواهینامه بوده یا دارای پلاک فعال باشند تا سه سال از ثبت نام در تمامی شرایط فروش ایران خودرو محروم خواهند بود. در ادامه این شرایط را با هم مرور می‌کنیم:

به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.

متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.

حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.

امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.

متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.

ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.

كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.

انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.

گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.

سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد