موضوعات داغ

نگاهی به عملکرد کیا سول برقی در تست گوزن، ضعیف اما پایدار! + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

رشد چشمگیر ماشین های برقی طی سال های اخیر، باعث شده تا بسیاری از خودروسازان بزرگ جهانی حداقل یک خودروی کاملا برقی در سبد محصولات خود داشته باشند تا قافیه را از رقبای خود نبازند.

یکی از خودروهای جدید تمام الکتریکی که مدت زمان زیادی از راه اندازی آن نمی گذرد، کیا سول الکتریکی است که با یک طراحی کاملا جدید و سیستم محرک تمام الکتریکی، در نسل جدید معرفی شده تا انتخاب مشتریان را در بخش کراس اوورهای الکتریکی بیشتر کند، ولی آیا کیا سول الکتریکی می تواند در تست پایداری خود موفق عمل کند؟.

پیرو این موضوع، در ادامه نگاهی به عملکرد نسل جدید کیا سول برقی در تست گوزن خواهیم داشت تا ببینیم پیشرفت های این خودرو در نسل جدید چقدر تاثیرگذار بوده اند که می توانید فیلم این بررسی را با زیرنویس فارسی در خودروبانک شاهد باشید.

تست گوزن چیست؟

تاکنون بارها و بارها تست گوزن خودروهای مختلف را در خودروبانک قرار داده ایم و اگر مخاطب همیشگی ما باشید، قطعا با این تست و نحوه انجام آن آشنایی کافی دارید، اما اگر اولین بار است که با چنین تستی مواجه می شوید، اینجا هستیم تا توضیحاتی را در رابطه با آن ارائه دهیم.

تست "موس" یا همان تست "گوزن، درواقع تستی است که در آن ورود ناگهانی گوزن و یا هر حیوان دیگری به داخل جاده شبیه سازی شده و عملکرد اتومبیل در مانوردهی و ثبات خودرو هنگام فرمان دادن ‌های ناگهانی مورد بررسی قرار می ‌گیرد. ماشینی که از پایداری و ثبات بالاتری برخوردار باشد، می تواند با موفقیت و بدون برخورد با مخروطی های مسیر این تست را پشت سر بگذارد.

حال باتوجه به فیلمی که در انتهای مقاله قرار گرفته، می ‌توانید شاهد عملکرد خودروی کیا سول الکتریکی در تست گوزن با زیرنویس فارسی باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد