موضوعات داغ

رانندگی جو بایدن با شورولت کوروت ۱۹۶۷ خودش را تماشا کنید +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اگر ماشین‌باز باشید، احتمالا ‌نخواهید کاندید ریاست جمهوری یا معاونت ریاست جمهوری شوید. چرا؟ چون روسای جمهور تا زمانی که در کاخ سفید هستند یا شش ماه پس از ترک آنجا اجازه رانندگی ندارند. پس اگر یک رئیس‌جمهور یا معاون رئيس ‌جمهور هستید که رانندگی را دوست دارید، تقریبا ۹ سال پس از انتخاب شما طول می‌کشد تا اجازه رانندگی داشته باشید.

این همان وضعیتی است که جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور در سال ۲۰۱۶ دچار آن شده است. او یک شورولت کوروت ۱۹۶۷ دارد که از وقتی معاون رئیس‌جمهور شده فقط سه بار اجازه رانندگی با آن را داشته است.

بنابراین، وقتی بایدن این شانس را پیدا می‌کند تا دوباره پشت فرمان خودروی محبوب خودش بنشیند، این فرصت را هدر نمی‌دهد. این بار او این کار را برای یک اپیزود از برنامه گاراژ جی لنو انجام داده است.

کاملا مشخص است که بایدن از اینکه دوباره پشت فرمان شورلت خودش قرار گرفته خیلی خوشحال است. صرف‌نظر از دیدگاه سیاسی، همیشه تماشای کسی که دوباره پشت فرمان خودروی محبوب خودش قرار گرفته لذت‌بخش است. حالا که بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا شده، باید مدت زمان زیادی را منتظر بماند تا دوباره اجازه رانندگی با این کوروت جذاب را به دست بیاورد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/23
یادم نمیره آقای بایدن هم بیانیه داد و حمایت کرد از ترور سردار سلیمانی.
1399/8/24
آمریکاییها خودشون مادر و پدر همه تروریستها هستند از داعش طالبان القاعده بگیر تا جبه النصره و..... حتی خود ترامپ هم گفته داعش ما یعنی آمریکاییها ساختن
1399/8/24
بزودی عمو دونالد تبدیل به دونات و مایک پمپگو تبدیل به مایک برگر خواهد شد
1399/8/24
یادت نره :)