موضوعات داغ

حکم شرکت های آرمان پرشین پارس و کارما صادر شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

طی روزهای گذشته سخنگوی قوه قضاییه در بخشی از نشست خبری خود با اشاره به نام شرکت ‌های آرمان پرشین پارس و کارما، اعلام کرد که این دو شرکت فعال در حوزه خودرو به انحلال و انتشار محکومیت در رسانه ‌های عمومی محکوم شده اند.

طی چند روز گذشته اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در بخشی از نشست خبری خود به پرونده شرکت‌ های آرمان پرشین پارس و کارما اشاره کرد و در این خصوص افزود که این دو شرکت با وعده فروش خودرو به قیمت پایین تر از بازار و همچنین فروش اقساطی خودرو، از 1379 نفر از هموطنان کلاهبرداری کرده و اموال آنان را غارت کرده اند.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به پایان یافتن رسیدگی به این پرونده، اضافه کرد که سیاوش نیک جعفریان به جرم مشارکت در کلاهبرداری به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شده و مجبور به پرداخت جزای نقدی معادل مبلغ کلاهبرداری و رد مال به مالباختگان شده است.

علاوه بر این، محسن نیک جعفریان نیز به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری، جزای نقدی و رد مال محکوم شده است و متهم ردیف سوم یعنی داریوش نیک جعفریان به جرم معاونت در کلاهبرداری، به پنج سال حبس تعزیری و همچنین منع فعالیت تجاری و عضویت در شرکت های تجاری به مدت دو سال محکوم شده است.

اسماعیلی در ادامه همچنین اعلام کرد: شرکت کارما و آرمان پرشین پارس به انحلال کامل و انتشار محکومیت در رسانه های عمومی محکوم شده اند و لازم است که مردم در حفظ اموال خود دقت بیشتری انجام دهند تا چنین جمع های خانوادگی کلاهبردار با ثبت یک شرکت سوری، اموال و سرمایه آنان را غارت نکنند.

سخنگوی قوه قضائیه در پایان اعلام کرد که اموال محکومان تا حد ممکن شناسایی شده است، اما کفاف بدهی مردم را نمی دهد و لذا هوشیاری و فریب نخوردن مردم تنها راهکار برای جلوگیری از کلاهبرداری مجرمان خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/22
از سال 79 پول ملتو غارت کردن برده رو پشکل هم سرمایه گذاری کرده باشند الان حداقل 100 برابر شده!!!!!!
اونوقت رد اصل مال عادلانه است بنظر شما ای مردم؟؟؟؟ تمام عمرش هم تو زندان باشه واسه وارث هاش کلی پول(دزدی) گذاشته
مردم مواظب اموال خود باشند ! مچکریم از یادآوری شما یعنی اینکه .........