موضوعات داغ

نگاهی به خدمات غیر حضوری و بدون نیاز به تعمیرگاه ایساکو

عکس مطلب اول

حدود نه ماه از شیوع کرونا در کشورمان می‌گذرد و در این مدت محدودیت‌های مختلفی گاه و بی‌گاه اعمال شده‌اند. شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) قصد دارد همزمان با اعمال محدودیت‌های جدید در آبان ماه سال جاری، خدمات غیرحضوری را به هموطنان ارائه دهد. این شرکت در قالب گروه شغلی شماره یک یعنی گروه خدماتی و امدادی، خدمات خود را به صورت غیرحضوری به متقاضیان ارائه خواهد داد.

خدمات در محل ایساکو شامل ارائه سرویس‌های دوره‌ای، راه‌اندازی خودرو در محل، انجام تعمیرات سبک و انجام تعمیرات نیمه سنگین خواهد بود. با استفاده از این خدمات نیاز مشتری به حضور حداقل خواهد شد.

مدیر عامل ایساکو در خصوص خدمات پس از فروش غیرحضوری این شرکت گفت: چندین سال است که با استفاده از فناوری‌های جدید، ارائه خدمات به صورت غیر حضوری را اجرایی کرده‌ایم و از اسفندماه سال گذشته نیز همزمان با شیوع ویروس کرونا، بر تنوع خدمات خود افزوده‌ایم تا نگرانی‌های مشتریان در خصوص خدمات برطرف شود و ما نیز قادر به ارائه خدمت‌رسانی مطمئن باشیم.

مهدی مونسان در بخش دیگری از سخنانش افزود: در شرایطی که شیوع کرونا وضعیت کشور را بحرانی کرده و نیاز است تا افراد تا حد امکان در خانه بمانند، ایساکو با افزایش امکانات و ظرفیت‌های خدمت‌رسانی در محل هم‌میهنان را به ماندن در خانه تشویق می‌کند تا از بیماری در امان بمانند.

مشتریان و متقاضیان دریافت خدمات غیرحضوری می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 096440 و یا استفاده از اپلیکیشن ایساکو از نحوه انجام خدمات غیرحضوری مطلع شده و درخواست خود برای دریافت خدمات را ثبت کنند. تعویض باتری، تعویض روغن، تعویض سوییچ، تعویض تسمه تایم و بسیاری خدمات دیگر از سوی ایساکو به صورت غیرحضوری ارائه می‌شوند.

علاوه بر موارد گفته شده، سرویس‌های دوره‌ای خودرو توسط تیم سرویس در محل انجام خواهند شد. برای رفع مشکلات جزئی و کوچک خودرو تیم امداد سریع در نظر گرفته شده و تعویض قطعاتی همچون رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و ... که در دسته‌بندی تعمیرات نیمه سنگین قرار می‌گیرند، توسط تیم امداد پلاس انجام خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد