موضوعات داغ

چری تیگو 7 آفرودی می‌شود! تغییرات گسترده یک طرح روی کراس اوور چری

عکس مطلب اول

چری تیگو 7 به عنوان یک شاسی بلند رده بالای چینی وارد بازار ایران شده و در حال حاضر به عنوان گران ترین محصول عرضه شده این برند در بازار کشور شناخته می شود که طی دو سال اخیر بویژه چند ماه گذشته، قیمت آن در بازار و کارخانه افزایش بسیار بالایی تجربه کرده است، اما امروز نمی خواهیم در رابطه با چری تیگوهای بازار کشور حرف بزنیم یا قیمت آن در بازار و کارخانه که به مرز 1 میلیارد تومان نزدیک می شود صحبت کنیم.

امروز در خودروبانک، نگاهی به ایده خلاقانه طراحان مستقل صنعت خودروسازی خواهیم داشت که از بین تعداد زیاد شاسی بلندهای معروف جهانی و یا حتی آفرودرهای معروف صنعت خودروسازی، چری تیگو 7 را انتخاب کرده و با ایجاد اصلاحات کامپیوتری، نشان داده اند که خودروی شاسی بلند چری تیگو 7 نیز می تواند یک خودروی آفرودی کارآمد باشد، هرچند عملی کردن آن هزینه بسیار زیادی طلب می کند.

چری تیگو 7 آفرودی

همانطور که در تصویر می بینید، چری تیگو 7 تغییرات بسیار زیادی به خود دیده تا به یک خودروی شاسی بلند آفرودی تبدیل شود. از افزایش ارتفاع خودرو به واسطه اصلاح سیستم تعلیق گرفته تا استفاده از رینگ و لاستیک بسیار بزرگ خودرو که آن را آماده رویارویی با هر سطح ناهمواری می کند. برای جذبیت بیشتر خودرو، اصلاحاتی در ظاهر خودرو ایجاد شده و درب های اتومبیل هم برداشته شده تا لمس طبیعت هنگام سواری بهتر باشد.

به صورت شرکتی، چری تیگو 7 با دو پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر و یک پیشرانه‌ 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی به بازارهای جهانی عرضه می شود که پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر آن خروجی قدرت 147 اسب بخاری و گشتاور 210 نیوتن متری دارد، درحالی که پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی آن نهایت 120 اسب بخار قدرت تولید می کند.

حال اگر تصمیم به استفاده آفرودی از چری تیگو 7 باشد، قطعا پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر مورد استفاده قرار می گیرد، اما با اصلاحاتی که بتواند خروجی قدرت بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد و عبور از سطوح ناهموار راحت تر باشد که باتوجه به طراحی ورودی هوای بزرگ بر روی کاپوت، این تقویت پیشرانه برای چری تیگو 7 پیش بینی شده است.

خرید چری تیگو 7

برای خرید این خودرو می‌توانید به شماره 09915010148 از طریق واتسپ پیام دهید، و نمایندگی رضایی روشن تهران با شما جهت مشاوره تماس خواهد گرفت. در صورت تمایل می‌توانید از طریق همین شماره با کارشناسان فروش این نمایندگی نیز تماس بگیرید. در صورت خرید از این نمایندگی در تهران، یک سال کارواش رایگان به خریدار هدیه داده می شود.

همچنین می توانید در وبسایت رضایی روشن تمامی اطلاعات محصولات مدیران خودرو را مشاهده و از آخرین شرایط فروش آگاه شوید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/25
آفرود با ۱۵۰۰ سی سی توربو ؟؟؟
اصلا امکان پذیر هست ؟
حداقل ۲ لیتری توربو میذاشتین
از دست این چینی ها
🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
1399/8/25
فیلمش کو؟!