موضوعات داغ

چهره هیوندای توسان N لاین ۲۰۲۲ به نمایش درآمد؛ چهره جذاب یک کره ای

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هیوندای در ماه سپتامبر از توسان ۲۰۲۲ مجددا طراحی‌شده رونمایی کرد. این شاسی بلند با خطوط طراحی تیز و جلوپنجره بزرگ و دندانه‌دارش طراحی جسورانه‌ای داشت. هیوندای توسان یک خودروی کلیدی در خط تولید شرکت هیوندای است و حالا رسما تأیید شده که نسخه اسپرت Nلاین آن در دست ساخت قرار دارد. همچنین تأیید شده مدل‌های N لاین دیگری برای بازار ایالات متحده عرضه خواهند شد.

هیوندای اطلاعاتی درباره توسان N لاین ارائه نداده است. اما در دو تصویری که منتشر شده شاهد طراحی متفاوت آن هستیم. نمای جلویی جدید را می‌بینیم که پایین جلوپنجره آن، بخش بالایی آن را بازتاب می‌کند. همچنین تغییراتی جزئی در طراحی چراغ‌های جلو صورت گرفته که ظاهر تهاجمی‌تری به آن‌ها داده است. تغییرات در پشت واضح‌تر هستند، با یک دیفیوزر بزرگ که زیر یک سپر ضخیم قرار گرفته است. به نظر می‌رسد لوله اگزوزها هم به شکل بیضی درآمده‌اند.

قوای فنی همچنان نامشخص

اما در مورد تغییرات فنی، هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. یک شایعه قبل از معرفی توسان ادعا می‌کرد نسخه N لاین یک مدل هیبریدی با توان کلی ۲۳۰ اسب بخار است، اما نسخه هیبریدی همزمان با توسان جدید رونمایی شده بود. یک شایعه دیگر مبنی بر این منتشر شده بود که توسان N لاین از یک موتور ۲.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۲۹۰ اسب‌ بخار بهره می‌برد. شاید مشخصات فنی توسان N لاین همین باشد، و در حالی که افزایش توان ۱۰۰ اسب بخار نسبت به نسخه استاندارد مقدار قابل قبولی است، اما توان ۲۹۰ اسب بخار برای یک شاسی بلند خیلی قابل‌توجه نیست.

توسان N لاین

می‌دانیم کار شرکت هیوندای هنوز تمام نشده است. این ما را به بخش دیگر این تبلیغ می‌برد، جایی که این خودروساز تصاویری از الانترا N منتشر کرد و عرضه دو خودرو دیگر با برند N را تأیید کرد که به بازار آمریکا خواهند آمد. یک تصویر دیگر، خانواده N این خودروساز را در کنار دو شاسی بلند نشان می‌دهد که هویت آن‌ها مشخص نیست و گفته شده این خانواده در نهایت تا سال ۲۰۲۲ شامل هفت مدل N یا N لاین خواهد بود. کاملا مشخص است که یکی از آن‌ها کونا N لاین است که در ابتدای ماه سپتامبر برای بازارهای اروپایی عرضه شده است.

مدل دوم هم ممکن است مدل بالارده پالیسید یا مدل پایین‌رده ونیو باشد. همچنین ممکن است هیوندای دو مدل N از توسان عرضه کند و نسخه پرفورمنس دیگر مدل‌های شاسی بلند خودش را تولید نکند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد