موضوعات داغ

خودروهای مورد استفاده توسط پلیس را خود پلیس هم قبول ندارد!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران در مصاحبه روز گذشته خود با پایگاه خبری مهر اعلام کرد که پلیس برای انجام وظیفه خود برخی خودروها را سوار می شود و استفاده می کند، اما جالب است بدانید که پلیس خودروهایی که سوار می شود را از لحاظ ایمنی قبول ندارد.

سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران در پاسخ به این سوال که آیا وسایل نقلیه مورد استفاده توسط نیروهای پلیس در ماموریت ها و عملیات ها می تواند مناسب مقابله با متخلفان باشد یا خیر، اعلام کرد که ما متاسفانه در حال حاضر مجبور به استفاده از خودروهایی هستیم که از ایمنی کافی برخوردار نیستند.

رئیس پلیس راهور تهران اعلام کرد خودروهایی که همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی در مأموریت‌ ها مورد استفاده قرار می دهند، خودروهای با کیفیتی نیستند و ما برای آنکه بتوانیم از خودروهای باکیفیت استفاده کنیم، مجبوریم از خارج کشور خودرو وارد کنیم، ولی در شرایط کنونی به دلیل مشکلات ارز و دلار، تقریبا واردات خودروهای خارجی متوقف شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/25
مردم ایران هم متاسفانه در حال حاضر مجبور به استفاده از خودروهایی هستند که از ایمنی کافی برخوردار نیستند . خون همه مردم ایران با هموطنان شاغل در راهنمایی و رانندگی یک رنگ است و جان همه مردم ایران عزیز است .
1399/8/26
خب نداشته باشن دست کنن تو جیب مردم از بیت المال لندکروز 2019 ک سوار میشن اضافه کنن
پلیس راضی نیست ک نیست مگه کسی از ماشینای داخلی راضیه؟