موضوعات داغ

پلیس های اسکیت سوار در راه پایتخت؛ سازمان ورزش شهرداری تهران

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد یکی از برنامه‌ های این نهاد، تفاهم همکاری با فدراسیون‌ های مختلف است و به تازگی پیشنهاد برگزاری فعالیت‌ های مختلف با همکاری فدراسیون اسکیت ارائه شده تا بیش از گذشته شهروندان و علاقمندان به ورزش اسکیت روی بیاورند.

امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران روز گذشته با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی باعث می شود تا معضل چاقی و چهارمین عامل مرگ و میر شهروندان تهرانی از بین برود، اضافه کرد که قدم‌ های بزرگی از سوی شهرداری در راستای توسعه ورزش همگانی این ورزش برداشته شده و در حال حاضر ۲۳۰ پیست اسکیت برای کشف استعداد و توسعه ورزش قهرمانی برای شهروندان در سال گذشته توسط شهرداری تهران ایجاد شده است.

علاوه بر این، با همکاری شهرداری تهران جشنواره ‌های بسیاری در سطح مناطق ۲۲ گانه برگزار خواهد شد و از همه مهم تر، پیشنهاد ارائه آموزش پلیس اسکیت سوار از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد تا در صورت موافقت پلیس اجرایی شود و شاهد حضور پلیس های اسکیت سوار در سطح شهر باشیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/24
ی سوال ذهنم رو مشغول کرده، فرض کنیم آقای پلیس یک دزد رو دید و با اسکیت افتاد دنبالش و دزد از پله های یک مکان به بالا یا پایین رفت، اونوقت پلیس با همون اسکیت میره دنبالش یا اسکیتاش رو درمیاره و وقتی پله تموم شد دوباره پاش میکنه یا دکمه هوایی اسکیت رو میزنه ؟!