موضوعات داغ

ون پیشرفته پورشه رونمایی شد؛ ویژن ریس سرویس مخصوص خدمات ویژه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

این ویژن ریس سرویس است، خودرویی که برخلاف مسخره بودن نامش ظاهر جذابی دارد. این ماکت با مقیاس کامل که در سال ۲۰۱۸ توسط تیم طراحی پورشه ساخته شده، گنجایش شش نفر را دارد و می‌توان آن را در گاراژ کنار یک ۹۱۱ یا ۷۱۸ اسپایدر پارک کرد.

رنگ این کانسپت یادآور ون‌های قدیمی پورشه مثلا فولکس‌واگن T1 و وانت‌هایی است که در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به عنوان وسیله حمل‌ونقل قطعات نمایندگی و پشتیبانی از تیمهای مسابقه‌ای استفاده می‌شدند. کلمه Renndeinst که روی کناره‌ها و زیر نام پورشه قرار گرفته به معنای «خدمات مسابقه‌ای» است. دیگر عناصر جذاب شامل چرخ‌های ۲۲ اینچی (با تایرهای کانتیننتال کانتی ‌اسپورت ‌کانتکت ۶)، پره‌های آیرودینامیک جلوی چرخ‌های عقب و نشان کریستالی آبی در جلوی این ون هستند.

ویژن ریس سرویس

چراغ‌های کوچک و چهارگوش در جلو یادآور چراغ‌های بسیاری از مدل‌های کنونی پورشه از جمله پانامرا ۲۰۲۱ هستند، اما محل قرارگیری صندلی‌ها کاملا متفاوت است. صندلی راننده در مزکر قرار دارد که به سرنشینان عقب نمای گسترده‌ای از مسیر پیش‌ رو را ارائه می‌دهد. پنجره‌های کناری وقتی به سمت عقب می‌روند باریک شده و حالتی مخروطی به خود می‌گیرند.

می‌توان تصور کرد این ون پورشه که یک کانسپت مدرن است، توانایی رانندگی خودکار را داشته باشد و قدرت آن توسط یک پک باتری زیربدنه و چند موتور برقی تامین شود. این خودرو قابلیت فراهم کردن یک سفر طولانی و راحت را دارد، اما پورشه فقط یک نسخه از ویژن ریس سرویس تولید کرده که قابل استفاده هم نیست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد