موضوعات داغ

حمل سریع کلیه انسان توسط لامبورگینی هوراکان پلیس ایتالیا + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

چند هفته قبل پلیس ایتالیا برای تسهیل انتقال سریع یک کلیه پیوندی از شهر رم به شهر پادوا بجای استفاده از یک فروند هلیکوپتر، از یک دستگاه خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان استفاده کرد تا این کار بسیار مهم را برای انتقال کلیه در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد.

این خودروی سوپراسپرت ایتالیایی لازم بود تا مسافتی حدودا 500 کیلومتری را برای انتقال سریع کلیه از شهر رم به شهر پادوا طی کند. این مسافت با سرعت استاندارد یک خودرو حدود 4 ساعت طول می کشد، اما لامبورگینی هوراکان پلیس با داشتن میانگین سرعت 230 کیلومتر برساعتی، مسافت 500 کیلومتری ذکر شده را در عرض حدودا 2 ساعت طی کرد.

طبق گزارش منابع خبری، لامبورگینی هوراکان پلیس محموله خود را در سلامت کامل تحویل داد و پس از دریافت کلیه، بلافاصله به اتاق عمل منتقل شد تا به بدن فرد متقاضی پیوند داده شود. پلیس ایتالیا هم با انتشار کلیپ زیر، اعلام کرد که برای نجات جان انسان ها به ابرقدرت ها نیازی نخواهید داشت، زیرا همبستگی، فناوری و کارایی می تواند این کار را به خوبی انجام دهد.

جالب است بدانید در کشور ایتالیا، چندین دستگاه خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان پلیس وجود دارد که به تجهیزات ضبط و توقیف خودرو، دوربین فیلمبرداری، رادیوی پلیس، کپسول آتش نشانی قابل حمل و البته یک سیستم تبرید (سرمایشی) در صندوق جلوی خود مجهز شده اند که به طور خاص برای حمل و نقل اعضای بدن انسان طراحی شده و نشان می دهد که یکی از وظایف اصلی لامبورگینی های پلیس ایتالیا، جابجایی اعضای بدن در سریع ترین زمان ممکن است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد