موضوعات داغ

افزایش 50 درصدی قیمت در انتظار لاستیک خودرو

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

طی روزهای اخیر مصطفی تنها، سخنگوی انجمن لاستیک با اشاره به تغییر مبنای قیمت گذاری لاستیک اعلام کرده بود که به زودی مبنای تعیین قیمت گذاری لاستیک اصلاح شده و تعیین تکلیف خواهد شد. حال هفته گذشته با اعلام مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار، رسما از تصمیم جدید دولت مردان برای کنترل قیمت ها پرده برداری شد.

آزادسازی قیمت لاستیک، حاصل جلسه ای بود که سخنگوی انجمن لاستیک در رابطه با آن سخن می گفت و حالا براساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار، لاستیک خودروهای سواری که با ارز نیمایی تولید شده اند، در چارچوب ضوابط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان توسط واحدهای تولیدی قیمت گذاری خواهند شد، البته مشروط به اینکه تولید و زنجیره توزیع آنان در سامانه جامع تجارت ثبت شده باشد.

به دنبال تصمیم جدید ستاد تنظیم بازار، داوود سعادتی‌ نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک اعلام کرد که طبق شنیده ها، کارخانجات تولید لاستیک براساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار قصد دارند قیمت محصولات خود را 50 درصد افزایش دهند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک در ادامه اضافه کرد که اگر مثل گذشته توزیع لاستیک به افرادی خاص اختصاص پیدا کند، دلالی و واسطه گری همچنان در بازار لاستیک وجود خواهد داشت، مگر اینکه توزیع لاستیک به شکل مناسبی انجام شود تا فاصله قیمتی از بین رفته و دست دلالان از بازار کوتاه شود.

داوود سعادتی نژاد در پایان اعلام کرد که در حال حاضر بازار منتظر ابلاغ قیمت های جدید است تا براساس آن خرید و فروش لاستیک انجام شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/27
همیشه فقط داستان گرونی راهی ميشه برای کوتاه کردن دست دلالان توسط دولت مردان!
آنقدر گرون کنید تا یه لاستیک هم خیلی ها نتونن بندازن، آمار تصادفات به خاطر خودروی غیر استاندارد همينطوري هم بالاست، به خاطر گرونی لاستیک، و قطعات یدکی هم بیشتر و بیشتر میشه
اینجا دولت مردان! فقط گرونی بلدن
1399/8/27
هر چیزیو بخان گرون کنن میندازن گردن دلال. منظور از دلال کیه ؟؟؟؟ مسئولین ؛کاش کمی غیرت داشتن