موضوعات داغ

نگاهی به KMC T8 (کی ام سی) - پیکاپ قدرتمند و متفاوت کرمان موتور

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

تابستان سال گذشته تصاویری از خودروی پیکاپ شرکت JAC منتشر شد که آن را محصول جدید کرمان موتور برای عرضه در بازار کشور معرفی کردند. این خودرو در ظاهر خود یک طراحی مدرن دارد و از امکانات خوبی هم بهره مند است و هدف اصلی آن پر کردن خلاء برندهای مطرح پیکاپ در بازار کشور خواهد بود که به زودی شاهد حضور آن در جاده های کشور هستیم.

با ممنوعیت واردات خودرو و حذف برندهای مطرح بازار همچون تویوتا هایلوکس، تنها برخی گزینه های محدود از جمله پیکاپ ریچ زامیاد، پیکاپ آمیکو آسنا، فوتون تونلند و یا خودروی کاپرا 2 برای مشتریان باقی می ماند، اما کرمان موتور با عرضه T8 تحت برند خود به بازار کشور، خودرویی قدرتمند و مطمئن با مشخصات فنی و حمل بار مناسب را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد و این انتظار وجود دارد که خودروی پیکاپ T8 به سرعت جایگاه خود را در بازار کشور پیدا کند.

پیکاپ KMC T8 - خودرویی مطمئن با مشخصات فنی و حمل بار بسیار مناسب

نیروی محرک پیکاپ KMC T8 توسط یک پیشرانه یورو 5 چهار سیلندر 2 لیتری تامین می شود که به لطف سود جستن از توربوشارژر و انژکتورهای چند نقطه ای، می تواند خروجی قدرت 174 اسب بخاری در محدوده 5000 دور بر دقیقه و همچنین خروجی گشتاور 290 نیوتن متری در محدوده 1800 تا 4000 دور بر دقیقه داشته باشد.

کاتالوگ KMC T8

این نیروی تولیدی توسط یک جعبه دنده 6 سرعتی دستی دریافت شده و امکان ارسال آن به تمامی چرخ ها وجود دارد که همین چهارچرخ محرک بودن خودرو می تواند وزن سنگینی برای برتری آن در بازار و یک دلیل قانع کننده برای انتخاب آن توسط مشتریان باشد. پیکاپ T8 مجهز به قفل دیفرانسیل بوده و به صورت برقی قابلیت فعال سازی دارد.

خودروی پیکاپ T8 در ابعاد و اندازه خود با طول کلی 5325 میلی متر، عرض 1880 میلی متر، ارتفاع 1830 میلی متر و فاصله بین دو محور 3090 میلی متری ساخته شده است و همین موضوع باعث شده تا قسمت باری به طول 1520 میلی متر، عرض 1520 میلی متر، ارتفاع 470 میلی متر و ظرفیت بار مجاز 840 کیلوگرمی بدست آید. وزن خشک این خودرو نیز بدون مایعات، کمتر از 2 تن خواهد بود.

می توان بر روی ایمنی خودرو حساب باز کرد؟

پیکاپ KMC T8 به جرات یکی از ایمن ترین پیکاپ های موجود در کشور است که امکانات و تجهیزات ایمنی بسیار زیادی را در خود جای داده که در این خصوص می توان به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور پارک، سیستم ترمز ضدقفل ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم کنترل ایستایی خودرو در سربالایی، ترمز کمکی هیدرولیکی، کنترل کشش، کنترل دینامیکی خودرو، کنترل پایداری الکترونیکی و همچنین سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها اشاره کرد.

با خرید پیکاپ KMC T8 چه امکاناتی نصیبمان می شود؟

پیکاپ KMC T8 در بحث امکانات رفاهی و کاربردی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و می توان گفت که به امکانات مختلفی همچون سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، چراغ خودکار، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، چراغ های جلو زنون، چراغ های عقب LED، چراغ های مه شکن در جلو و عقب، آینه های جانبی مجهز به گرمکن، روکش های چرمی فرمان و صندلی ها، کلیدهای کنترل صوتی بر روی فرمان، کامپیوتر سفری، پاور ویندوز، باز شدن تمامی شیشه ها به صورت تک لمسی، رکاب جانبی، چراغ های مخصوص روز، تریم داخلی مشکی، سیستم سرگرمی همراه با 6 بلندگو، بلوتوث و ورودی USB، عایق درب موتور، جک بادی نگهداره درب موتور و همچنین سیستم کروز کنترل مجهز شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد