موضوعات داغ

ایساکو در مورد روش‌های جدید اخاذی امداد خودروهای متفرقه هشدار داد

عکس مطلب اول

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو«ایساکو» نسبت به خطرهای مالی و جانی استفاده از سرویس‌های امداد خودرو متفرقه هشدار داد. بنابر گزارش‌های منتشر شده از صدا وسیما، امدادگران متفرقه اخیرا اقدام به دستکاری خودروهای پارک شده کرده و سپس به عنوان امداد خودرو خود را معرفی کرده و به ساده‌ترین روش، تعمیرات خودروها را انجام داده و مبالغ گزاف بابت دستمزد دریافت می‌کنند.

در همین راستا ایساکو از مالکان خودروهای ایران خودرو درخواست کرد هنگام مواجه شدن با چنین مشکلاتی، برای دریافت خدمات مناسب با ایساکو تماس حاصل کنند. تعمیرکاران متفرقه به نقشه‌های فنی و قطعات جدید خودروها دسترسی ندارند و ممکن است انجام تعمیرات توسط آن‌ها خسارات سنگینی برای مالک خودرو به همراه داشته باشد.

شماره تلفن 096440 به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مشتریان در تمامی مسیرهای کشور است. علاوه برآن اپلیکیشن ایساکو نیز قابلیت ارائه خدمات امدادی بر روی گوشی‌های هوشمند را فراهم کرده است.

نکته مهم لزوم دقت مالکان خودروها هنگام استفاده از خدمات ایساکو است. حتی اگر خودرو امدادی ایساکو در نزدیکی خودرو نیازمند تعمیر شما وجود دارد، همچنان باید درخواست خود را از طریق سامانه 096440 ثبت کنید تا امکان پیگیری خدمات صورت گرفته برای شما وجود داشته باشد.

استفاده از خدمات ایساکو، مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. اعزام تیم امدادی در کمترین زمان، ارائه قطعات اصلی همراه با گارانتی و فاکتور رسمی، امکان شکایت و وجود پل ارتباطی با مدیران و رسیدگی به گزارشات مشتری از جمله مزایای استفاده از خدمات ایساکو هستند که در خدمات ارائه شده توسط سرویس‌های متفرقه وجود ندارند. خدمات پس از فروش امداد خودرو در دوره گارانتی خودرو کاملا رایگان است و پس از اتمام دوره گارانتی نیز مطابق نرخ مصوب به مشتریان خدمت‌رسانی خواهد شد.

برای کمک به مشتریان در تشخیص امداد خودرو ایران و سایر شرکت‌های متفرقه، خودروهای ایساکو با برچسب کد امدادگر، شماره تماس و چراغ گردان مشخص شده‌اند. علاوه برآن مشخصات خودرو امدادی به همراه کد امدادگر به صورت پیامک برای فردی که درخواست امداد داشته، ارسال می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد