موضوعات داغ

فروش اقساطی دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای با اقساط سه ساله + شرایط فروش

عکس مطلب اول

دنا پلاس توربوشارژر یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو است که به منظور جلب توجه مصرف‌کنندگان متوسط و رقابت با خودروهای چینی به بازار عرضه شد. ایران خودرو در فرآیند ساخت دنا پلاس توربو تلاش کرد تا ایرادات و کاستی‌های سورن توربو را برطرف کند و به همین دلیل با خودرویی کم نقص‌تر از گذشته روبرو هستیم.

دنا پلاس توربوشارژر را بشناسید

دنا پلاس توربوشارژر را می‌توان ترکیبی از دنا پلاس و سورن توربو دانست. قطعات ظاهری این خودرو شباهت کاملی به دنا پلاس دارند و تنها رینگ‌های خودرو برای جلوه بهتر، یک سایز بزرگتر در نظر گرفته شده است. مشخصات فنی این خودرو نیز به طور کامل با سورن توربو مشترک هستند.

تولید دنا پلاس توربو از سال 1397 در ایران خودرو آغاز شد و تا به امروز ادامه یافته است. امکانات رفاهی و ایمنی فراوان، پیشرانه پرقدرت و شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو از جمله مزایا دنا پلاس توربو محسوب می‌شوند که این خودرو را به محصولی محبوب در بازار تبدیل کرده‌اند.

با وجود تقاضای زیادی که برای خرید دنا پلاس توربوشارژر از سوی مشتریان وجود دارد، تولید این خودرو به دلیل اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه صنعت خودروسازی کشورمان به کندی صورت می‌گیرد و در نتیجه میزان تولید پاسخگوی تقاضای بازار نیست. نتیجه مستقیم این روند افزایش شدید قیمت دنا پلاس توربوشارژر در بازار بوده است به صورتی که قیمت محصول ایران خودرو به مرز 400 میلیون تومان نیز نزدیک شده است.

شرایط فروش اقساطی دنا پلاس توربو

در چنین شرایطی، مرکز خدمات خرید و فروش خودرو سوییچ شرایط فروش جذابی را برای مشتریان خود تدارک دیده تا با استفاده از آن نسبت به خرید دنا پلاس توربو به صورت اقساطی اقدام کنند. در این شرایط متقاضی می‌تواند با پرداخت 231 میلیون و 700 هزار تومان، دنا پلاس توربو خود را تحویل بگیرد. مابقی قیمت خودرو نیز به صورت اقساط 36 ماهه یا سه ساله پرداخت نماید. در پرداخت اقساطی 36 ماهه، متقاضی باید هر سه ماه یکبار یک چک به مبلغ 24 میلیون تومان را به شرکت ارائه دهد.

برای خرید با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

در صورتیکه این خودرو و شرایط اقساطی ذکر شده برای شما مناسب است، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده خودرو از نزدیک با مجموعه سوییچ به شماره تلفن 02175346 داخلی 703 تماس بگیرید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/27
کی میاد برا یه سمند فیس لیفت انقد پول بده . ماشین چینی بخری خیلی بهتره که
1399/8/28
کنجکاوم بدونم این ماشین هارو از کجا آوردن؟؟؟
1399/9/1
منم همین سوال رو دارم ؟!!!!!!!