موضوعات داغ

آغاز فروش نقدی چری تیگو 7 مدیران خودرو + شرایط فروش

عکس مطلب اول

مدیران خودرو به تازگی شرایط فروش نقدی محصولات چری از جمله چری تیگو 7 را اعلام کرده است و متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پرداخت نقدی و موعد تحویل 45 روز کاری خریداری نمایند.

چری تیگو 7 پرچمدار محصولات چری و مدیران خودرو در ایران است و یک کراس اوور لوکس محسوب می‌شود. عرضه چری تیگو 7 توسط مدیران خودرو از سال 1396 آغاز شده و تا به امروز ادامه یافته است. ام جی GS، هیوندای توسان و کیا اسپورتیج بخشی از رقبای چری تیگو 7 هستند.

در آخرین بخشنامه فروش مدیران خودرو، قیمت چری تیگو 7 از سوی این شرکت 990 میلیون تومان اعلام شده است و متقاضیان می‌توانند از شنبه اول آذر برای خرید خودرو به نمایندگی رضایی روشن تهران مراجعه کنند.

با توجه به تقاضای زیادی که این روزها برای خرید خودرو وجود دارد و استقبال گسترده مردم از شرایط فروش چری، متقاضیان می‌توانند به وسیله برقراری تماس با شماره تلفن 09915010148 نوبتی را برای خرید خودرو رزرو نمایند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/28
استقبال گسترده؟!!!!!!!!!!
اون هم این روزها که بازار در کساد کامله؟ دروغ گویی به جامعه چه کمکی میکنه؟
1399/8/28
لابد خیال کردین مردم احمق و نادان هستن با این قیمت بیان این چینی رو بخرن >> با دلار 25 هزار تومنی نزدیک به 38 هزار دلار پول بی زبون بدیم !!!؟

این نامدیران خوب فهمیدن که با اومدن جو بایدن و برداشته شدن تحریم ها مجدد حجم عظیمی ماشین اروپایی و کره ای و ژاپنی میاد ایران و اون وقت کدوم گاگولی میره تیگو 7 چینی 1 میلیاردی بخره !؟

پس باید گفت >> زکی . خواب نما شدین نامدیران عزیز ! مردم دست شما رو خوندن .
1399/9/3
هیچ کدوم از این ماشینا ارزون بشو نیستند.الان ک میگی ارزون شده کسی میفروشه؟یا اصلا کسی می‌تونه بخره؟
اگه هم برداشته شده اون ماشینا تو خارجم قیمتشون بالاس پس تو ایران هم قیمتشون بالاس.تازه اگه بیان با قیمت بالا میان و همه اینا در صورتیه ک بایدن بیاد،تحریما برن،اجازه واردات داده بشه
این که قیمتا یکم اومده پایین برا جوه ن جو بایدن.خییییلی دیگ بخواد پایین بمونه تا عید
قیمتا بعد عید برمیگرند،از قبلم گرون تر برمی‌گردن
در آخرم شتر در خواب بیند پنبه دانه.........
1399/8/28
تو بازار قیمت اش پایین تره