موضوعات داغ

امکان انجام 85 درصد مراحل نقل و انتقال خودرو از طریق گوشی همراه

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به نقل و انتقال خودرو از طریق اپلیکیشن پلیس همراه من، اعلام کرد که متقاضیان تعویض پلاک می توانند ۸۵ درصد از مراحل نقل و انتقال خودروی خود را از طریق این اپلیکیشن انجام داده و تنها برای ۱۵ درصد باقی مانده آن نیاز به حضور در مراکز تعویض پلاک خواهند داشت.

به گزارش خودروبانک و به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به نقل و انتقال خودرو از طریق اپلیکیشن پلیس همراه من، چنین عنوان کرد که لازمه نقل و انتقال خودرو از طریق این برنامه امکان پذیر بوده و به گونه ‌ای است که خریدار و فروشنده این اپلیکیشن را از طریق epolic.ir و یا سامانه Rahvar120.com می توانند دانلود کنند و برای دریافت رمز عبور و احراز هویت، می توانند به یکی از دفاتر پلیس +10 در سراسر کشور مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه اضافه کرد که پس از تکمیل فرآیند ثبت ‌نام، نقل و انتقال به راحتی از طریق اپلیکیشن انجام خواهد شد و از تمامی مردم بویژه تهرانی ها نیز دعوت می‌ شود تا این اپلیکیشن را برای نقل و انتقال خودرویشان بر روی تلفن همراه نصب کنند.

شهروندان تهرانی می ‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن، نقل و انتقال وسیله نقلیه خود را انجام دهند و فقط برای مراحل پایانی به مرکز تحویل خودروی میثم مراجعه کنند، البته در حال حاضر استقبال خوبی از سوی مردم نشده است و این احتمال را می دهیم که هموطنان از امکانات این اپلیکیشن اطلاعی ندارند.

در حال حاضر 85 درصد فرآیند نقل و انتقال خودرو از طریق تلفن همراه انجام می ‌شود و برای 15 درصد باقی مانده لازم است که مالک و خریدار برای احراز هویت، دریافت مدارک و بازدید فنی وسیله نقلیه، اخذ مدرک قبلی و دریافت مدارک جدید، برگ سبز خودرو، فک پلاک و دریافت پلاک جدید به یکی از مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد