موضوعات داغ

مرسدس بنز E کلاس، خودروی سال از نگاه موتورترند

عکس مطلب اول

با رسیدن به ماه های پایانی سال 2020، موتورترند به رسم هرسال بهترین خودرویی که موفق به تست آن در سال 2020 میلادی شده است را معرفی کرد و این بار هم یک خودروی آلمانی دیگر را به عنوان خودروی سال خود انتخاب کرده است.

در سال 2020 میلادی، موتورترند موفق به تست و بررسی برخی از منحصربه فردترین خودروهای موجود در جهان شده است که درست همانند سال قبل، یک آلمانی دیگر را به عنوان خودروی سال خود انتخاب کرد، ولی امسال انتخاب موتورترند از بین محصولات کمپانی خودروسازی مرسدس بنز بوده و خانواده E کلاس نسل جدید به عنوان بهترین خودروی سال انتخاب شده است.

مرسدس بنز E کلاس

سال گذشته خودروی پورشه 911 کاررا S به عنوان بهترین خودروی رانده شده توسط موتور ترند به عنوان خودروی سال انتخاب شد که از سال 2007 میلادی تاکنون، پنجمین برند انتخاب شده توسط موتورترند از بین محصولات کمپانی خودروسازی پورشه بود.

حال امسال موتورترند نسل جدید مرسدس بنز E کلاس را از نگاه خود به عنوان برترین خودروی سال 2021 انتخاب کرده است و این نتیجه پس از انجام چندین هفته تست های مختلف و مقایسه آن با دیگر خودروهای جدید عرضه شده در بازار، توسط تیم داوری موتورترند اعلام شده است.

مرسدس بنز E کلاس

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد