موضوعات داغ

سباستین فتل: فراری بیشتر از همه دلتنگ من خواهد شد

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

سباستین فتل در حال آماده شدن برای سه مسابقه آخر خود با تیم فراری و خودرو قرمز رنگ آنها است. فتل گفته است که این به نوعی مثل پایان زندگی است اما فراری بیشتر از همه دلتنگ من خواهد شد( با لبخند).

در حالی سباستین به همکاری شش ساله خود با فراری خاتمه می دهد که حتی قبل از شروع فصل فراری اعلام کرده بود که قرارداد جدیدی با فتل نخواهد داشت.

فراری در ادامه کارلوس ساینز را به عنوان جایگزین سباستین فتل اعلام کرد و پس از مدتی نیز مشخص شد که فتل به تیم استون مارتین خواهد رفت. با این حال فتل گفته است که دلش برای فراری تنگ خواهد شد، تیمی که به خاطر اسطوره دوران کودکی اش، یعنی مایکل شوماخر بزرگ عاشق آن شده بود. هرچند فتل موفق به تکرار قهرمانی های شوماخر با فراری نشد و تنها با کسب دو نایب قهرمانی به کار خود در این تیم پایان داد. فتل نظرش را اینگونه بیان کرد:

این مثل یک شکست عشقی است، دلم برای طرفداران و آن آدرنالین خاص فراری تنگ خواهد شد، برای افسانه ای که روزی با مایکل شوماخر ساخته شده بود، داستانی که من را عاشق فراری کرد. وقتی عضو تیمی می شود تازه میتوانید اتفاقات واقعی پشت صحنه را ببینید و همچنین با طرفداران آشنا شوید.

فکر کنم بیشتر از همه دل آنها برای من تنگ شود اما خوشحالم که بعضی از آنها را در تیم آینده خود نیز خواهم دید.

نگاه قهرمان ۳۳ ساله آلمانی به آینده خود با تیم استون مارتین دوخته شده است، تیمی که اکنون با اسم ریسینگ پوینت شناخته می شود. سباستین قول داده است که از تمام توان خود برای برقراری ارتباط با بدنه تیم استون مارتین استفاده خواهد کرد اما معتقد است چالش بزرگی در انتظار اوست:

من باید از تمام اوضاع تیم و سرعت کاری آنها با خبر باشم تا بتوانم به پیشرفت امور کمک کنم.

سباستین فتب پس از پایان فصل و در ژانویه به تیم استون مارتین خواهد رفت و حتی هیچ درخواستی از فراری برای پیوستن زودتر از پایان فصل از آنها نداشته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد