موضوعات داغ

کیا اسپورتیج ایس ۲۰۲۱ مخصوص چین با ظاهر جدید و جلوپنجره بزرگ رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فیس‌لیفت کیا اسپورتیج برای بازار چین در نمایشگاه خودرو گوانگژو رونمایی شد که ظاهر جذابی هم دارد.

البته اسپورتیجی که در چین به فروش می‌رسد با نسخه‌ای که در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود تفاوت دارد. مدل نسل کنونی بر پایه هیوندای ix35 ساخته شده و نام این مدل فیس‌لیفت شده اسپورتیج ایس است.

همان طور که در تصاویر دیده می‌شود، اسپورتیج ایس ۲۰۲۱ یک جلوپنجره مشکی براق خیلی بزرگ دارد، که با چراغ‌های جلو یکپارچه شده است. علاوه بر این، یک نوار نقره‌ای روی جلوپنجره و چراغ‌ها قرار گرفته است. ظاهر چراغ‌ها با دیگر مدل‌های کیا فرق دارد و شامل چراغ‌های روز متفاوت و راهنماهای بیرون‌زده است. نسخه‌ای که در تصاویر می‌بینید مدل GT لاین است که شامل یک اسپلیتر جلویی نارنجی هم می‌شود.

کیا اسپورتیج ایس ۲۰۲۱

اگر از کنار به این مدل نگاه کنیم، تغییرات کمتر قابل تشخیص هستند، چون پنجره‌ها و درها شبیه مدل کنونی هستند. این نسخه دارای چرخ‌های نقره‌ای و سیاه خاصی است که با تایرهای زمخت آل‌ترین پوشانده شده است. چراغ‌های خطر از تلوراید و سورنتو الهام گرفته شده و در پشت شاهد نشان اسپورتیج، سپر عقب با رگه نارنجی، دیفیوزر و دو لوله اگزوز هستیم.

شرکت کیا هنوز تصاویری از کابین این شاسی بلند جدید منتشر نکرده است.

هنوز مشخص نیست نسخه جهانی اسپورتیج هم چنین ظاهری داشته باشد، اما تصاویر لورفته نشان می‌دهند کاملا با مدل نسل کنونی متفاوت خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد