موضوعات داغ

تیونینگ ام وی ام 110، وقتی جاروبرقی هم جذاب می شود!

عکس مطلب اول

در دنیا خودروهای زیادی هستند که شرکت های خودروسازی برای طراحی ظاهری آنان سلیقه زیادی به خرج نداده و یا حداقل زمان خود طراحی بسیار خوبی داشتند که در حال حاضر این سبک طراحی کنار رفته و دیگر جذابیت های سابق را ندارد.

در مثالی می توان به خودروی ام وی ام 110 خودمان اشاره کرد که در نسل های قبل خود ظاهری ساده با جثه ای بسیار کوچک داشت که باوجود تمام این فاکتورها، توانست سهم فروش قابل توجهی در بازار کشور داشته باشد.

اما باید قبول کنیم که طراحی ظاهری این خودرو مناسب جوانان نیست و تنها راهی که باعث می شود این خودروی ریز اندام شهری تبدیل به یک خودروی جذاب جوان پسند شود، ایجاد تغییراتی در ظاهر آن و یا حتی تقویت بخش فنی آن خواهد بود.

نظرتان در رابطه با ام وی ام 110 تقویت شده چیست؟ معمولا شرکت های بزرگ تیونینگ پروژه هایی را به دست می گیرند که توجهات زیادی را به خود جلب کرده و سودآوری بالایی برای آنان داشته باشند که بیشترین انتخاب های آنان شامل خودروهای اسپرت و سوپراسپرت می شود.

تیونینگ گرافیکی ام وی ام 110

با این حال گاهی اوقات به صورت گرافیکی، ایده های تیونینگ برخی خودروهای معمولی و ارزان قیمت موجود در جهان هم ارائه می شود که توجهات بسیار زیادی به خود جلب می کند، همچون خودروی ام وی ام 110 خودمان که یک طرح گرافیکی از تقویت پیشرانه و طراحی ظاهری آن ارائه شده و باعث شده تا این خودروی ریزاندام شهری مثل یک خودروی عضلانی پرقدرت به نظر برسد.

در تصویری که منتشر شده، می توانیم تغییرات ظاهری خوبی را برای ام وی ام 110 شاهد باشیم که شامل قاب مشکی رنگ گلگیرهای جلو و عقب، مجموعه سپر کاملا جدید با ورودی های بزرگ هوا، تیغه های آیرودینامیکی سپر جلو و همچنین شامل رینگ و لاستیک های مشکی رنگ اسپرت می شود، اما اگر چراغ های جلو را با قاب مشکی و همچنین یک اسپویلر سقفی، سپر جدید و دیفیوزرهای بزرگ در قسمت عقب تصور کنیم، جذابیت این خودرو دوچندان خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/9/21
کاش یکی از این ماشینارو داشتم ، حتی پایین ترین مدلش رو ... ای صاحب مدیران خودرو خواستی به کسی کمک کنی اون منم که بازنشسته ی بی خانه و بی ماشینم ... زندگیم را کلاهبردار برد و من آواره ی راهروهای دادگستری ... که میدانم نتیجه ای نخواهد داشت و شرمنده ی خانواده
1399/9/22
یه بار یه نقد و بررسی ازش نگذاشتین .
1399/9/22
آقای نویسنده!..اولا دادن لقب عوامانه و کوچه بازاری جاروبرقی به یک خودرو اصلا کار قشنگ و جالبی نیست.اونهم برای سایتی که این همه ادعای فهم و تخصصی بودن داره.ثانیا تو چند جای مقاله نوشته شده ام وی ام 110 خودمان!!!...عزیزم این ماشین نه تنها مال خودمون نیست بلکه از صفر تا صد اون طراحی و ساخت شرکت چری چینه و اسم اصلی اش هم چری QQ هست.کلا سعی کنید تو نوشته هاتون یکمی خلاقیت داشته باشین و یه خرده بیشتر تو زمینه خودرو مطالعه کنین تا این همه ضایع بازی درنیارین.واقعا درج چنین مقالاتی با چنین ادبیات زشتی اصلا خوبیت نداره و خیلی افت داره برای یک سایت قدیمی.