موضوعات داغ

تارا، آیا اسم خودروی K132 ایران خودرو مشخص شده است؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

ایران خودرو برای گسترش سبد محصولات خود و راه اندازی خودروهای جدید با طراحی و امکانات مناسب، برنامه ریزی تولید و عرضه 9 محصول مختلف را در برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت خود گنجانده است که 5 محصول آن در برنامه ریزی کوتاه مدت قرار گرفته و 4 محصول دیگر آن باتوجه به برنامه ریزی بلند مدت راهی بازار خواهند شد.

پیش از این اعلام شده بود که برنامه کوتاه مدت ایران خودرو برای عرضه محصولات جدید به بازار، شامل 5 خودروی دنا پلاس اتوماتیک، پژو 207 پانوراما، سمند بهینه، رانا پلاس و همچنین خودروی سورن پلاس می شود که همین امسال وارد بازار شده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، در برنامه ریزی بلند مدت ایران خودرو طراحی و تولید 4 محصول کاملا جدید پیش بینی شده و می توان به پروژه های K132 صندوقدار، کراس اوور K125، هاچ بک K121 و همچنین خودروی دنای برقی اشاره کرد که از بهمن ماه امسال تا بهمن ماه سال 1401 راه اندازی شده و وارد بازار خواهند شد.

پروژه های ایران خودرو که در حال حاضر با کدهای K132، K125 و K121 شناخته می شوند، همچنان در حال توسعه بوده و هنوز نامی برای آنان انتخاب نشده است، اما اخیرا تصویری غیررسمی از خودروی K132 ایران خودرو بدست خودروبانک رسیده که بر روی پلاک آن نام تارا به چشم می خورد.

اگر این تصویر غیررسمی تایید شود، جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران خودرو با نام تارا به بازار عرضه خواهد شد که در فرهنگ لغت فارسی به معنی ستاره بوده و می تواند نامی جذاب و مناسب برای این خودرو باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد