موضوعات داغ

فروش نقدی چری تیگو 7 مدیران خودرو آغاز شد +‌ روش خرید

عکس مطلب اول

شرایط فروش فوری محصولات چری و ام وی ام مدیران خودرو که از ماه پیش و با قیمت‌های جدید آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند محصولات مدیران خودرو را به روش پرداخت نقدی و با موعد تحویل 45 روزه خریداری نمایند. یکی از محصولاتی که در شرایط فروش مدیران خودرو قابل خریداری است، چری تیگو 7 است که نقش پرچمدار را در سبد محصولات مدیران خودرو ایفا می‌کند.

در شرایط فروش فوری مدیران خودرو، قیمت چری تیگو 7 از سوی این شرکت 990 میلیون تومان اعلام شده است و مشتریان می‌توانند این خودرو را ظرف 45 روز کاری پس از پرداخت قیمت تحویل بگیرند. ام جی GS، کیا اسپورتیج و هیوندای توسان چند رقیب شناخته شده چری تیگو 7 در بازار ایران هستند و البته خودروهایی همچون اس دبلیو ام G01‌ نیز به عنوان رقبای هموطن تیگو 7 به شمار می‌روند. تولید چری تیگو 7 در مدیران خودرو از سه سال پیش آغاز شده و این محصول همچنان به عنوان یک کراس‌اوور لوکس چینی توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شود.

متقاضیان محترم برای خرید خودرو به نمایندگی رضایی روشن تهران مراجعه کنند.

با توجه به تقاضای زیادی که این روزها برای خرید خودرو وجود دارد و استقبال گسترده مردم از شرایط فروش چری، متقاضیان می‌توانند به وسیله برقراری تماس با شماره تلفن 09915010148 نوبتی را برای خرید خودرو رزرو نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد