موضوعات داغ

خدمات بی‌نظیر سوییچ در خرید و فروش خودرو، از تعویض پلاک تا تعویض سند

عکس مطلب اول

چندسالی می‌شود که مراکز مشاوره خرید و فروش خودرو در کشور شروع به کار کرده‌اند و روز به روز بر دامنه فعالیت آن‌ها نیز افزوده می‌شود. سوییچ نیز یکی از این مراکز مشاوره خرید و فروش خودرو است که خدمات فوق‌العاده‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

ثبت درخواست کارشناسی خودرو، خرید خودرو و فروش خودرو سه خدمت اصلی سوییچ هستند که هم‌اکنون متقاضیان می‌توانند این خدمات را از سوییچ دریافت کنند. با این وجود سوییچ ده خدمت دیگر نیز در حین خرید و فروش خودرو به مشتریان خود ارایه می‌دهد که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

بررسی سند و خودرو

یکی از خدمات ارایه شده از سوی سوییچ، بررسی تایید و اصالت سند خودرو و پذیرش مسئولیت این کار است که بار حقوقی قابل توجهی را از خریدار و فروشنده می‌کاهد. پس از آن کارشناسان سوییچ وظیفه بررسی اصالت خودرو و تایید آن را نیز برعهده خواهند گرفت. اصالت فروشنده و صحت هویت او نیز در مرحله بعد مورد بررسی سوییچ قرار می‌گیرد.

دفترخانه در سوییچ

افرادی که تجربه خرید و فروش خودرو را داشته‌اند، حتما با دو مرحله مهم تعویض پلاک خودرو و ثبت سند خودرو آشنا هستند. این دو فرآیند مهم‌ترین و زمانبرترین مراحل خرید و فروش خودرو هستند و معمولا مشکلات بسیاری در این دو مرحله بروز پیدا می‌کند. از این رو سوییچ تصمیم گرفته تا تمامی فرآیندهای مربوط به تعویض پلاک خودرو و انتقال سند را برعهده بگیرد.

سوییچ

تمامی مراحل قانونی انتقال مالکیت خودرو از فروشنده به خریدار، توسط سوییچ انجام خواهد شد. نگارش و تنظیم مبایعه نامه، تنظیم سند و پرداخت عوارض قانونی مربوط به ثبت سند جدید بر عهده سوییچ خواهد بود و دفترخانه مستقر در سوییچ فرآیند تنظیم سند را به انجام خواهد رساند. علاوه برآن متقاضیان می‌توانند در فرآیند خرید و فروش خودرو از مشاوره حقوقی سوییچ نیز بهره‌مند شوند.

لذا در تمامی مراحل انتقال خودرو، شما لازم نیست از مجموعه سوییچ خارج شوید و پس از کارشناسی انجام شده توسط این مجموعه، با توجه به وجود یک دفترخانه رسمی در محل، حتی سند نیز در همان مکان منتقل می شود.

فروش اقساطی سوییچ

اما یکی از مشکلات موجود در دو سال گذشته، روند شدید افزایشی قیمت ها است و باعث شده تا بسیار از مردم توانایی پرداخت نقدی برای خرید خودرو را نداشته باشند. این باعث شده تا سوییچ شرایط اقساطی مختلفی را برای خرید بسیاری از خودروها در نظر بگیرد و با پیش پرداختی اندک می توانید خودرو را دریافت کرده و سپس اقساط آن را به خود مجموعه سوییچ پرداخت کنید. این باعث می شود تا بتوانید خودروهایی در رده بالاتر را با پیش پرداخت اولیه تهیه کنید و در دراز مدت اقساط آن را پرداخت کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/9/5
من قبل از این که این شرکت اینقدر پیشرفت کنه در بلوار میرداماد ازشون خدمات گرفتم واقعا خوب بود