موضوعات داغ

تویوتا تعداد کمی هایلوکس ۲۰۲۰ را به خاطر نداشتن برچسب تایید فراخوانی کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا هایلوکس یکی از قابل‌اعتمادترین خودروهای بازار کنونی است، اما به تازگی چند دستگاه از آن‌ها به دلیل یک مشکل عجیب فراخوانی شده‌اند.

بخش استرالیایی این شرکت تعداد کمی از این وانت‌ها را فراخوانی کرده ‌است، چون برچسب تاییدی که برای تصدیق خودروها براساس استانداردهای استرالیا موردنیاز است را ندارند. طبق گفته تویوتا، این برچسب‌ها باید طی پردازش محلی در بندر روی آن‌ها نصب می‌شدند که این اتفاق نیفتاده است.

این فراخوان شامل ۱۵ دستگاه هایلوکس ۲۰۲۰ است که از تاریخ ۱ ژوئن تا ۴ آگوست امسال مونتاژ شده بودند. این شرکت از طریق پیام متنی، ایمیل یا نامه به آخرین آدرس و شماره‌ تلفن مالکان با آن‌ها تماس خواهد گرفت.

نصب برچسب تایید حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد، با این حال بسته به زمان‌بندی کاری هر نمایندگی، شاید صاحبان هایلوکس مجبور شوند خودروهای خود را برای مدت‌زمان بیشتری در اختیار نمایندگی قرار دهند.

این وانت در پنج نسخه ورک‌میت، SR، SR5، روگ و راگد X موجود است. بسته به نوع انتخابی، می‌توان آن‌ها را با سبک‌های طراحی بدنه مختلف، از جمله کابین-شاسی تکی، اضافی و دوگانه سفارش داد. قیمت در هر ایالت با ایالت‌های دیگر متفاوت است، اما معمولا از ۲۱،۲۰۰ دلار برای ورک‌میت شروع می‌شود، و گران‌ترین آن‌ها راگد X با قیمت ۵۴،۱۰۰ دلار است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد