موضوعات داغ

فولکس واگن از کارخانه وسایل نقلیه تجاری خودش خواسته خودروهای الکتریکی تولید کند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فولکس ‌واگن از کارخانه وسایل نقلیه تجاری خود در هانوفر خواسته تا سه شاسی بلند الکتریکی جدید برای برندهای مختلف گروه فولکس‌ واگن تولید کند. طبق این تصمیم که توسط یک سرمایه‌گذاری ۸۰۶ میلیون‌دلاری پشتیبانی می‌شود، این کارخانه سری ون‌های T، ون ID. Buzz و خودروهای مسافربری جدیدی خواهد ساخت.

این شرکت آلمانی جزئیاتی درباره این شاسی بلندهای جدید منتشر نکرده است، اما گفته آن‌ها در بخش خودروهای بزرگ قرار خواهند گرفت. فولکس ‌واگن تایید کرده‌ این مدل‌ها برای برندهای مختلف این گروه تولید خواهند شد.

ساخت این خودروهای جدید نیازمند ایجاد یک خط تولید جدید در کارخانه هانوفر است. این کارخانه به یک سایت چند برندی تبدیل خواهد شد و وسایل نقلیه مختلفی را برای برندهای این گروه می‌سازد که مهم‌ترین آن‌ها ID. Buzz است. این وسیله نقلیه الهام‌گرفته از ون بولی قرار است از سال ۲۰۲۲ در بازار عرضه شود.

دکتر کارستن اینترا رئیس هیئت ‌مدیره بخش مدیریت وسایل نقلیه تجاری فولکس واگن گفته است:

کارخانه اصلی ما در هانوفر در حال تبدیل به مکانی برای تولید سه خودروی الکتریکی جدید در گروه فولکس واگن است. این شاسی بلندهای بزرگ پروژه‌های پرچمدار ما هستند: پرمیوم، تمام الکتریکی و با قابلیت رانندگی خودکار بالا.

بنابراین تصمیم امروز هیئت نظارتی فولکس واگن، نقطه عطف مهمی برای این کارخانه پیشرفته و نشانگر اعتماد ما به بهره‌وری تیم خودمان است. از تمام همکاران‌مان که این تصمیم پیشگامانه را ممکن ساختند سپاسگزاری می‌کنم.

در همین حین، برتینا مرکوویچ رئیس شورای کار فولکس‌ واگن گفت این سایت مجبور شده به منظور ساخت خودروهای الکتریکی جدید با دیگر کارخانه‌های گروه فولکس‌ واگن رقابت کند. او در این باره گفته:

رقابت با دیگر برندهای گروه دشوار بود. اما در نهایت، با پشتیبانی کارخانه و تخصص ما در تولید محصولات باکیفیت، موفق شدیم حق تولید این محصولات را برای کارخانه هانوفر به دست آوریم. سطحی از بهره‌برداری که طبق توافق، سطح اشتغال ما را در طول منحنی جمعیتی برای سال‌های آینده تضمین می‌کند. مولتی‌ون جدید به نام ID. Buzz و حالا شاسی بلندهای بزرگ مهم‌ترین محصولات ما در دهه پیش‌رو هستند. این امنیت شغلی بالایی را برای کارخانه و کارکنان ما به وجود می‌آورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد