موضوعات داغ

برتری مرسدس و همیلتون در تمرین اول فرمول یک بحرین

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

مرسدس ثابت کرد که حتی کسب قهرمانی زودتر از موعد نیز باعث عقب نشینی آنها نخواهد شد و توانستند در تمرین اول فرمول یک بحرین به رده های اول و دوم دست پیدا کنند.

به خاطر دیرتر شروع شدن مسابقات فرمول یک۲۰۲۰ رانندگان برای اولین بار با شرایطی در بحرین روبرو شدند که نه تنها از گرمی هوا خبری نبود بلکه در زمان های کمی باران نیز در پیست وجود داشت.

گاراژ تیم مرسدس
علاوه بر آن قرار شد تا رانندگان از لاستیک های فصل ۲۰۲۱ نیز حداقل برای شش دور در این تمرین استفاده کنند. از سوی دیگر روی نیسانی، راننده تست تیم ویلیامز در این تمرین شرکت کرد. همچنین به جای کیمی رایکونن از تیم آلفارومئو، رابرت کوبیتسا به پیست آمد.

پس از چند دقیقه ابتدایی شروع تمرین مرسدس به همراه قهرمان هفت دوره رقابت های فرمول یک خود به صدر جدول آمد و والتری بوتاس نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

گروژان توانست اولین صحنه خلاقانه این تمرین را ایجاد کند و در پیچ شش دچار اسپین شود که باعث از بین رفتن لاستیک جلوی خودرو او شد. در ادامه چارلز لکلرک از تیم فراری نیز دچار اسپین و خاموشی خودرو گردید.

رومن گروژان
با تمام این اتفاقات مرسدس ها در صدر قرار داشتند اما اینبار راننده مکزیکی تیم ریسینگ پوینت بود که به رده سوم رسید و توانست از مکس ورشتپن پیشی بگیرد. سرجیو تنها سه مسابقه فرصت دارد تا در رقابت جدول قهرمانی رانندگان، راننده دیگر تیم ردبول یعنی الکس آلبون را پشت سر بگذارد.

در دورهای پایانی مسابقه مکس دچار اسپین شد و به خودرو خود آسیب زد که به همین علت نتوانست در دقایق پایانی تمرین زمانی را ثبت کند.

در انتها مرسدس توانست از اولین خودرو نزدیک خود که آنهم از پاور یونیت مرسدس استفاده میکند(سرجیو پرز از تیم ریسینگ پوینت) نزدیک به یک ثانیه سریعتر باشد.

مکس ورشتپن
در پایان توجه شما را به جدول رده بندی تمرین اول جلب می کنم.

نفرات برتر تمرین اول فرمول یک بحرین ۲۰۲۰

نفرات برتر تمرین اول فرمول یک بحرین ۲۰۲۰

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد