موضوعات داغ

نگاهی نزدیک به خاص ترین کانسپت لامبورگینی + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

گاهی اوقات شرکت های خودروسازی برای اینکه توانایی های خود را در بخش طراحی و توسعه یک خودروی کاملا جدید و متفاوت به رخ دیگران بکشند، محصولاتی کانسپت را توسعه داده و در معرض دید عموم قرار می دهد، هرچند برخی مواقع طرح های کانسپت در همان مرحله باقی مانده و بعد از گذشت چند سال به فراموشی سپرده می شود.

حال کمپانی خودروسازی لامبورگینی هم برای اینکه در طراحی و ساخت محصولات هایپرکار جذاب خودی نشان دهد و توانایی بالای خود را در بحث طراحی به همه نشان دهد، سال گذشته محصولی کاملا منحصربه فرد و عجیب با نام لامبو V12 ویژن گرن توریسمو رونمایی کرد و توانست توجه خیلی ها را به خود جلب کند.

این خودرو طراحی کاملا پیچیده و ظریفی دارد که راه اندازی آن را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد، هرچند کمپانی خودروسازی لامبورگینی هم تصمیمی برای تولید و عرضه این خودرو به مشتریان خود ندارد و تنها برای قدرت نمایی در بازی ویدیویی گرن توریسمو، تمام دانش تیم طراحی خود را بکار گرفته تا کانسپتی خارق العاده و منحصربه فرد خلق کند.

حال امروز در خودروبانک نگاهی نزدیک و دقیق به جزییات خیره کننده این کانسپت منحصربه فرد لامبورگینی خواهیم داشت که می توانید فیلم بررسی آن را با زیرنویس فارسی در ادامه شاهد باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد