موضوعات داغ

جرایم کرونایی خودروهای عمومی، وانت بارها و کادر درمان حذف می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

سردار سیدکمال هادیان فر، رئیس پلیس راهور ناجا از ابلاغ رفع محدودیت تردد وانت بارهای پلاک سفید در بین شهرهای ممنوع خبر داد و اعلام کرد که از روز یکشنبه 9 آذرماه، تردد وانت بارهای پلاک سفید بین شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه چنین عنوان کرد: آن چیزی که در رابطه با پلاک‌ های عمومی ابلاغ کردیم، شامل تمام وسایل حمل و نقل با این پلاک‌ ها می شود که در حوزه بار و مسافر فعالیت داشته و از جریمه محدودیت های کرونایی مستثنی هستند.

به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سیدکمال هادیان فر همچنین به آژانس‌ های محلات و تاکسی‌ های اینترنتی اشاره کرد و در این خصوص افزود که جریمه و محدودیت های این دسته از وسایل نقلیه نیز برداشته شده است و همچنین وانت بارهای پلاک سفید هم می ‌توانند نسبت به جابه جایی بار در شهر‌های دارای ممنوعیت اقدام کنند، ولی با این حال تردد این وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچون سایر وسایل نقلیه دیگر ممنوع است.

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان اعلام کرد که جریمه مالکان خودروهای دارای پلاک عمومی، وانت بارهای پلاک سفید، تاکسی ها و تاکسی های اینترنتی پس از اتمام طرح محدودیت حذف خواهد شد. علاوه بر این جریمه پزشکان و پرستاران هم پس از اعلام لیست آنان از طریق فرمانداری ها بخشیده می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد